Ja en ze fluistert altijd half als Krekor nog ligt te slapen, alsof ze naast hem staat ofzo. En nog irritanter is dat ze niet even alle geluidssporen op hetzelfde niveau zet, want nu moet je je geluid heel hard zetten om het eerste stukje te horen en als ze daarna normaal praat ben je bijna doof.
Uit pure nieuwsgierigheid weer eens gaan kijken (naar dit stukje alleen hoor).Maar Mas heeft echt een mooie huid. Dat valt me op.
Ik gok op iets van happy girls are the prettiest lol
Mascha heeft getweet:
April 2015 stopte ik met vlees eten. Ergens 2017 ging ik vegan en nu is het 75% vegan en 25% vegetarisch. Ik weet nog toen ik net begon dat mensen lacherig deden dat ik dat âtoch niet zou volhoudenâ. 2018 - I did it - volhouden is nieteens aan de orde want no way back ever.
Voor zoân notepad van Wil hoef je toch niet naar een drukkerij? Dat kun je toch gewoon voor een prikkie in China laten maken en in een doos laten versturen naar NL?
To be fair: ik was een van die mensen die zei dat ze het toch niet ging volhouden en ondertussen heb ik me vanmiddag weer laten verleiden tot een frikandel eet zij bijna vegan.
Love yâall haha
Nee gewoon drukwerkdeal.nl
Aan de ene kant vind ik haar wel een voorbeeld, hopelijk zet ze mensen aan om vega/vegan te gaan. Aan de andere kant, als je nog steeds gewoon kaas etc eet (dingen die de meeste vegans wel missen), heb ik niet echt respect voor je. Als je er zo instaat âno way back neverâ waarom dan geen 100%? Ze weet dus wel hoe slecht het is voor het milieu. Maar het is Mascha natuurlijk he.
Ik vind dit altijd zulke nare reacties Ze eet inderdaad niet 100% vegan, maar let er wel op en houdt het op haar manier inmiddels ook al een tijdje vol. Iets is beter dan niets, denk ik dan.
Ik eet zelf 95% vegan en ik vind dit ook een contraproductieve reactie. Ze doet haar best, meer kun je niet doen. Mij lukt 100% ook niet maar dat doet niks af aan de 95% van de tijd dat ik wel vegan eet. En in haar positie het voorbeeld van geen vlees eten helpt ook echt wel veel.
Maar Mascha at toch ook helemaal niet vegan voor het milieu? Ze at plantaardig omdat dat beter voor haar PCOS is en ze kinderen wil. Alle andere dingen waren een bijkomstigheid.
Op milieugebied moet je haar sowieso niet als rolmodel nemen. Maar ik vind het alsnog wel knap van dâr, mij lukt het niet. Liever een Mascha die compleet vega eet maar problemen heeft met kaas te laten staan dan een Mascha die elke dag kiloâs vlees naar binnen schuift, toch?
Jullie hebben ook gelijk. Ik ben zelf âextreemâ geworden denk ik, ook door alle Facebook groepen waar ik inzit/docus die ik bekijk. Zou zelf nooit meer iets dierlijks eten (of per ongeluk natuurlijk). Maar nu snap ik jullie kant, dus dank je.
Ik vind mascha gewoon een beetje âkijk mijâ. Plantbased is ook iets anders dan vegan zijn. Maar mân rant is over
Ik merk dat ik oprecht wel âgeinfluencedâ wordt door Mascha mbt geen vlees eten. Ik kom zelf uit een gezin waarin een avondmaaltijd geen avondmaaltijd is zonder vlees en nu ik zelf kook merk ik dat ik steeds vaker eens een groenteburger of vleesvervanger pak, onder andere omdat ik nieuwsgierig word van Mascha die regelmatig kipstuckjes etc bakt in de vlog en beweert dat ze net zo lekker zijn
Ik denk dat het ook de terminologie is die Mascha gebruikt. Jezelf 75% vegan noemen klopt gewoon niet. Zeg dan dat je vegetariër bent die graag zo veel mogelijk plantaardig eet. Een veganist is gewoon iemand die het meer voor het milieu/de dieren doet. Terwijl Mascha het voor zichzelf doet.
Denk dat dat veel veganisten irriteert (of mij, iig misschien moet ik niet voor iedere veganist praten)
Natuurlijk is het goed dĂĄt ze ĂŒberhaupt iĂ©ts doet. En dat ze het eten van vegetariers/veganisten bekender maakt!
Said who? Ben je geen veganist als je geen dierlijke producten consumeert om ethische redenen of eigen gezondheid?
Ik zoek eigenlijk nog steeds de perfecte benaming voor iemand die wel zo veel mogelijk plant-based eet en daarnaast zo veel mogelijk gerichte keuzes maakt m.b.t. duurzaamheid en het milieu.
(Linkse) Hippie