Valt toch wel mee?
Klopt, je ziet hem door het jurkje schijnen.
Gadver dus naast borsten heeft ze ook nog tepels?? Ik ga snel mijn priester bellen
Die priester gaat je sowieso vragen om de foto door te sturen. #fappenopdedagvandeheer
Jij bent zeker zo iemand die met alleen een tanga aan over strand loopt!!!
Nee joh gewoon naakt
Hahaha ik vind Anna echt niks, maar moest wel lachen om haar comment: âMeer boobsâ
Ik vind Mas wel echt geweldig in deze video!
In de comments van de vlog werd een linkje gedeeld naar een business versie van de Mascha Planner: http://www.ako.nl/product/9789461562500/mascha-planner-business-edition-mascha/. Ben benieuwd hoe die eruit gaat zien
Nou ben ik wel benieuwd! Wat zegt ze erover?
Al die honden in die nieuwste vlog⊠Zo zielig! Ik wil ze allemaal adopteren. Ik vind Mascha er ook goed uitzien in deze vlog.
Onze âWilâ vertelt in haar stories dat ze vandaag naar een drukkerij gaan om te bespreken wat er mogelijk is met het uitgeven van die âkeep goalingâ planner die ze zo lekker ânonchalantâ liet zien afgelopen weekâŠ
Zonder glitter opdruk, maar met grote letters #girlboss erop?
Of #powervrouw en dan het powervrouwen-diner nieuw leven in blazen om de planner te pluggen
Wow, knap dat ze dat zo snel heeft weten te regelen. Oh wacht, dit stond natuurlijk al lang op de planning als er positief gereageerd werd
Van Wil zou ik eerder een âPlanner voor de #jongensmamaâ verwachten.
Ja, een echte businesswomen regelt zoiets meteen toch?!
Nee echt, zo vermoeiend dit allemaal. Net doen of het allemaal âout of the blueâ komt, maar ondertussen stond dit natuurlijk al lang gepland. Alleen moesten ze nog even peilen of er wel Ă©cht âinteresseâ voor was. Pfff
Wel in het blauw natuurlijk.
Het is echt een totaal random ergernis maar ik stoor me aan de manier waarop Mascha altijd haar vlog opent met compleet over the top vocal fry en op een bepaalde manier wrijvend in haar ogen/over haar gezicht. :â)
Misschien moet ik maar weer eens een tijdje stoppen met vlogs kijken, lol.
Planning with #twoundertwo