Beutyblogtopic XL #3

Ik vind het ook totaal niet hoerig of wat dan ook, ik loop er op een gemiddelde zomerdag naakter bij, ik poste het alleen omdat het me opviel dat ze deze had gekozen als screenshot Want ja, het scoort wel

4 likes

Uhu. Ik denk dat Mascha soms heel ‘dom doet’ maar dat bijna niets bij haar toeval is. Uitgekookte zakenvrouw.

5 likes

Daarom, leek me misschien “tits en tricks” geleerd van Anna, die is er ook niet vies van om er mee te cashen. En daar is ook niks mis mee absoluut, alleen was Mas vroeger nogal preuts en tegenwoordig veel meer bezig met dr kont etc, maar misschien is dat ook gewoon een teken dat ze lekkerder in dr vel zit en dan is 1 en 1 toch 2

7 likes

Ja ik vind het alleen maar goed als Mas zich beter voelt in haar eigen lichaam. Juich dat alleen maar toe. En het zijn inderdaad maar tetten.

Bij Anna vind ik het doodvermoeiend wel, maar dat komt gewoon omdat ik haar als persoon irritant vind. Of ze nou half naakt of niet is, ik erger mij sowieso aan haar.

5 likes

Ik word al onwel bij de gedachte… #teamcontinentalbreakfast

7 likes

Ik denk het misschien wel. Maar dat het eerder om haar imago gaat. Mascha heeft/had(?) toch eerder een braver imago terwijl Debby toch meer ‘stoeipoes’ is. Dus daardoor dat mensen zich er eerder aan storen ofzo omdat de manier waarop ze dit nu toont in de thumbnail toch vooral voor de extra clicks en geld is bedoeld.

2 likes

Ik denk dat dit iets was dat Max (haar nwe manager) heeft geadviseerd.
Laatst toch ook, dat ze een meeting hadden en mas en gre moesten allebei wel ff een foto pp insta posten met max samen :roll_eyes: viel mij nooit zo op bij haar oude manager.

2 likes

6 likes

Ik zag de titel en ik dacht gelijk: ooh zal wel spon zijn want anders steekt ze echt niet zoveel tijd in een video

13 likes

Ik had hem zelf gekocht maar vind hem dusdanig onhandig (maandoverzichten die niet per 7 dagen lopen, wtf is dat?!) en juist demotiverend dat ik nu voor de tweede keer een Mascha Planner heb.

3 likes

Het was vegan en daar word je vet dun van ok?

4 likes

Ik heb hem ook gekocht en ik vind hem helemaal niks. Weggegooid geld. :disappointed_relieved:

1 like

Ik heb die van Debbie niet gezien, maar waren dat niet die rip offs van 73 questions van Vogue?
In die van Cynthia zat toch dat stukje waar ze de deur open doet, dat op het oude forum zo’n “hebben jullie het over mij?”-plaatje werd.

omg ja

Volgens mij tellen views niet mee als je hier op play drukt

Ik zag net de nieuwe blog van Mascha. Ze wist van tevoren dat er niks te bloggen was, dus daarom heeft ze een glitter masker meegenomen. Aan de ene kant van ik het knap dat ze hieraan denkt. Aan de andere kant. Heb je net een super lange werk dag gehad en dan word er nog van je verwacht dat je interessante content gaat verzinnen. Ik ben blij dat ik het niet hoef te doen.

https://www.youtube.com/watch?v=xs2RnMExy-U ik vond deze parel

3 likes

Hahaha deze kijk ik nog best vaak.

Iemand zei hier toch dat Mascha expres de boob thumbnail had gedaan? Nu heeft ze er zelfs een insta foto over :roll_eyes: slechte publiciteit is ook publiciteit zal ze wel denken

https://www.instagram.com/p/BrK6QrhH_8w/?utm_source=ig_share_sheet&igshid=10mk5ecn4mks8

Edit: niet dat ik het slecht vind dat ze dr boobs laat zien want doet me niks, maar bedoel dat ze veel negatieve reacties erop kreeg

2 likes

oh je ziet zelfs haar tepel heel erg op deze foto… dus wat heftiger dan leek zo op die thumbnail.