Eerst stond er dat tex mex Mexicaans fastfood was en werd Amerika niet genoemd. Maar dat hebben ze dus aangepast.
Die foto bij het artikel is geshopt toch?
Ja!
Als ik in mijn merk slaapzak ga liggen surfend op mijn mobiele telefoon. Ben ik dan een surfer of een digital nomad? Of moet ik dan wel werkweken maken van 80 uur en geen weekend?
Ongetwijfeld. Zo onnodig.
Huh haar Enchiladas recept is toch van voor haar vegan tijd? Zij praat echt zo veel bullshit, zo vermoeiend.
Leon vraagt zich in de comments af hoe lang die rij dan wel niet is als er na 40 enchiladas nog genoeg overblijft dat iedereen een bakje mee naar huis krijgt.
Er is geen Minion die reageert. Of zouden die NU. nl niet lezen?
Die lezen alleen Kardashiannews.com voor hun dagelijkse portie met cultural appreciation en botox.
Hahaha deze site! ga straks eens lezen wat daar zoal voor een “nieuws” op staat.
Ik heb de structuurjunkie planner cadeau gekregen. De kaft vind ik heel mooi, maar de indeling vind ik helemaal niks. De maandoverzichten staan helemaal vooraan en de weekoverzichten sluiten niet daarop aan. De motivational quotes hadden ook niet gehoeven wat mij betreft.
Pff, worden jullie ook zo onrustig van de video’s van Debbie? Ze praat zoo snel en gehaast…
Het lijkt erop dat iemand even wat tips heeft opgedaan van een bepaalde boezemvriendin
Hahaha vind dit ook zo’n onnodig filmpje. Haar ochtendroutine is echt elke dag in de vlog te zien
Edit: oja tuurlijk, in haar vlog krijgen we natuurlijk geen stukje te zien dat ze zogenaamd ‘slaapt’.
Haha Ik kijk al lang niet meer naar Mas, maar het was meestal toch rondbanjeren in die grauwe badjas met dr handoek zo babuskastyle om dr haar, een monoloog over espresso en migraine terwijl ze espresso zette en dan een ontbijt ter grote van mijn gemiddelde avondmaaltijd naar binnen werkte, altijd bestaand uit 3 avocado’s en 2 diepgevroren breakfastburrito’s en dan af en toe simieooon en foef in beeld.
Is het inmiddels anders?
Hahahah het is gewoon echt precies dat. Op een paar kleine dingen na, maar hé je accuraatheid is echt 99%!
Ik ben al weken op zoek naar filmpjes waarin een beautyblogger (debbie, chyntia en nog meer) thuis werd opgezocht en dat ze dan allemaal vragen gingen beantwoorden. En dat Debbie op de vraag in welk land ze voor het laatst was geweest, Texel antwoordde. Weet iemand die nog te vinden
Nou ik heb dokter Siem en Foefje gemist volgens mij
Die weten niet wat dat is.
Ik vind het ook niet echt een abnormaal uitkijkje op haar borsten eigenlijk. Als je een wat vollere cup hebt, heb je dit al snel. Zo irritant dat dat zo snel als ‘ordi’ wordt bestempeld. ‘Het zijn maar borsten.’