Ja wanneer is er inderdaad iemand anders daar in huis dan Krek of 2 Youtubers die op bezoek komen?
Haha ja maar āwe zien niet alles in de clogs en sommige vrienden willen niet op beeldā
Omg foef kijk itās Siemian!!!1
Haha deze heb ik opgeslagen haha
Geen beutyblogger maar ik weet niet waar ik het anders moet vragen. Weet iemand waar Angel (Raterman, van Serena) aan geopereerd is? Ze zegt het niet in haar story maar ik ben wel erg nieuwsgierig. En aangezien ze wel alles aan het filmen is is het geen geheim volgens mij. Ze moet in haar laatste verhalen ook huilen om iets wat de dokter had vertel maar dat gaat ze vanavond nog vertellen zei ze.
alles willen weten-modus uit.
Ik had hetzelfde. Hoop dat alles goed verder met haar is!
Volgens mij zijn haar eierstokken verwijderd
Een gynaecologisch probleem iig. Ze ging naar Gent ivm haar eileiders/eierstokken die helemaal verkleefd waren volgens mij. Dit heeft ze ook meerdere keren gedeeld via stories dmv echo-fotoās enzo. Wel heel heftig aangezien ze ook in een IVF traject zit (deelde ze ook zelf). Vind het wel knap dat ze hier zo veel over deelt, want het is niet iets wat je normaal graag openbaar zou maken lijkt me
Oh jeetje wat heftig allemaal! Wist wel dat kinderen voor haar heel moeilijk was maar verder heb ik het allemaal niet meegekregen.
Ik vind het zo raar dat Lotte nu dezelfde intro heeft als Sarah Rebecca? Dan lijk je al zo op elkaar qua content en dan ga je ook nog eens dezelfde intro doen? Echt why??
Ah, wat rot voor Angelā¦ ik vind het wel knap dat ze er zo open over kan zijn terwijl het me best rot lijkt. Maar wel fijn dat ze ook dit soort dingen bespreekt en misschien wel bespreekbaar maakt.
Huh, echt precies hetzelfde?
Dit was ook altijd in beautygloss videoās. āblabla ik doe altijd blablaā en dat dan noooooit in een vlog gezien
āIedereen die mij al heel lang volgt weet dat ik altijd dit en dit gebruikā
Mascha laat iets zien
Nope nog nooit gezien.
āIemand vroeg in de commentsā
- niemand
De comments bij dat recept van Mascha op Nu.nl zijn wel heel grappig.
Heb je een link? Ik wil dit lezen
Genieton die reacties. Hopelijk leest Mas ze allemaal.
En dan hopen dat ze weer een beetje dichter op de aarde belandt, maar dat zal ijdele hoop zijnā¦