Beutyblogtopic XL #3

Maar wel even vermeld dat ze een groooooot huis heeft!

2 likes

Ik zou niet anders van haar verwachten, haha, if you’ve got it, flaunt it!

3 likes

Sorry voor de dubbelpost, maar lmao @ het feit dat Wil blijkbaar zo’n imago heeft opgebouwd dat ik er automatisch en zonder te twijfelen van uitga dat een instastory over stofzuigers van haar komt. :joy:

15 likes

Haar kwarkzakken showen op insta.

1 like

Ik keek net die nieuwe Nivea video van Mascha, Anna was te gast. Echt vermoeiend hij zij in elkkkkkk gesprek even moeten benoemen dat ze in een AZC hebben gezeten. Nu weten we het wel ja.

3 likes

Ik kwam letterlijk hier om te zeggen: kan Debbie ooit ff rustig doen? Als ik m’n planner niet invul vergeet ik de helft van wat ik moet doen. (kost trouwens echt maximaal 5 minuten per week) Misschien hebben wij met z’n allen gewoon meer te doen dan Debbie :joy:

2 likes

Even tussen neus en lippen door opscheppen over de grootte van haar huis doet ze subtiel hoor.

6 likes

Het is ook lastig. 7 uur opstaan, 7:15 naar de wc, 7:20 tanden poetsen, 7:25 ontbijt klaarmaken, 7:45 aankleden, 8:00 hond uitlaten, 13:00 lunchen

7 likes

Haha, dit is meer een persoonlijke keuze hoor! Als ik alles in m’n google agenda zet denk ik heel snel: “oh zet ik er zo wel even in” en dan vergeet ik het alsnog, daarom zet ik alles in een planner met grofweg de tijd erbij en wat ik ‘s avonds ga koken bijvoorbeeld. Inderdaad niet hoe laat ik opsta en wanneer ik de hond uit ga laten en plaspauze hahahaha

iK hEb EeN wOoNkAmEr VaN nEgEnTiG vIErKaNtE mEtEr

46 likes

Ze lijkt een beetje op een punk/gothic meid uit de jaren 80. Vind het best vet eigenlijk.

7 likes

Jezus ben al veel te lang niet hier geweest en lig meteen weer dubbel als ik de laatste paar posts lees, maar moest dit toch even met jullie delen.

Ik zag die griezelige thumbnail van massa, en dan bedoel ik niet die tyrex arm,’maar die met de rode poes en ik kon maar aan 1 ding denken:

68 likes

Ons marsja staat met een geweldig nieuwsartikel op nu.nl

25 likes

Haha ik weet niet of het tegenwoordig anders is, maar ik associeer Mascha totaal niet met lekkere recepten. Toen ik de vlogs keek ging eigenlijk altijd alles in een grote koekenpan, even roeren met een houten pollepel en dan kon het in bakjes worden geschept. Ben nu heel benieuwd naar haar enchiladas.

23 likes

Holy
 Ik heb het artikel met bijbehorend recept even gelezen. Maar normaal deed ze 2 zakjes kaas over de enchiladas heen? Ik vind eentje vaak al te veel.

Haha dit is de perfecte omschrijving van haar kookkunsten. Dit + een random potje uit Jamaica/Ibiza

7 likes

Poes kijkt ook niet blij

2 likes

Die zijn serieus heel lekker. Totaal niet spannend en gewoon saus uit een potje, maar wel heel lekker!

1 like

Mascha zegt ook dat ze tex-mex het lekkerst vindt. “Het fastfood uit Mexico.”

Eh nee meit. Dat is de Texaanse versie van Mexicaans eten. Amerikaans, niet Mexicaans.

19 likes

image

Hoi Mascha!

53 likes