Beutyblogtopic XL #3

Wow

14 likes

Heeft ze nou extensions of een pruik? Haar haar lijkt net uit 3 delen te bestaan.

8 likes

Ja volgens mij heeft ze extentions in haar pony en in haar staart.

@Krabsalade haha ja precies!

1 like

Dit is toch gewoon niet meer mooi. Zo overdreven

2 likes

Lijkt een beetje op dit

33 likes

In de vlogglos van gisteren neemt mas een voice-over op waarin ze een ‘trucje’ deelt wat helpt tegen droge benen. Namelijk, en houd je vast, want dit is groundbreaking: ze smeert een DIKKE laag bodylotion op haar benen!!! Niet een dunne dus!!! En net wanneer je denkt dat het niet gekker kan vertelt ze er bij dat ze het ook nog eens GEWOON LAAT ZITTEN!!! Wat innovatief!!! Wat een truc!!! Mind. Is. Blown.

Hoe kan het dat zij zelf nooit hoort dat ze zoveel onzin uitkraamt altijd?

106 likes

Voel me echt blessed dat ze deze hoogwaardige kennis met ons wil delen :heart_eyes:

9 likes

Ik ben allergisch voor bodylotion, kan je ook shampoo gebruiken?

22 likes

Een sneer naar Cynt van Debbie?

94 likes

Grote kans van wel hahaha bij Debbie is het altijd lekker passief agressief

4 likes

Insta story’s maken, kleding verkopen, de hond filmen, inboxings en shoppen. Althans zo komt het over dan toch. Veel beter dan de hele dag planners invullen natuurlijk.

4 likes

Ohja! En hier een daar even een lekker swing feessie mee pikken natuurlijk.

2 likes

Ik vind Debbie vaak echt fucking zuur en gemeen overkomen (echt kom op zeg, waar zijn die constante sneren nou voor nodig? Focus je gewoon op je eigen doelgroep/jezelf??? Ik moet nog steeds lachen om hoe raar ze reageerde op Mascha’s fillers, om na enkele maanden 5ever met haar nieuwe bobbies te pronken), maar aan de andere kant vind ik haar oprecht #goals, enorm ongegeneerd en trots op zichzelf/de dingen die ze te zeggen heeft.

17 likes

Hahaha ik mag niks zeggen want ik ben alleen in dit topic om gemeen en zuur te zijn

Ben slechts 7 cupmaten en 25 jaar verwijderd van Debby zijn. (En heel veel geld)

26 likes

Haha bij deze: mocht er een plastisch chirurg melezen die me wil sponnen: kom maar op

3 likes

Haha echt he! Laatst deelde ze ook een hack in een vlog. Namelijk als je kaarsen aansteekt kan je ook de vlam aan de zijkant tegen de lont houden. Dan gaat ie ook aan!! :see_no_evil:

4 likes

Ok wacht maar Wil stofzuigt toch dagelijks (meermaals, meen ik me te herinneren - maar misschien was dat alleen in Jelle’s kruipfase ofzo)? En dat duurt dan blijkbaar langer dan een halfuur? Dat is toch vrij extreem, ook in een groot huis?

‘T is Debbie hoor! :rofl:

1 like

Ik heb m, echt n onding, zodra je een halve verdieping hebt gehad is de batterij op en dan moet ie weer een hele tijd laden. Doe mij maar zo’n ouderwetsding

1 like

OOO oeps! Ok, dan ga ik ervan uit dat ze niet twee keer per dag stofzuigt, ik schrok er een beetje van. :’)))