Mee eens!!!
haha sorry ik las later je bericht pas goed en toen zag ik pas dat je precies zei wat ik bedoelde.
Oh ja NY pizza content maken, past echt helemaal bij Cynthia’s culinaire voorkeuren
Ga je ontbijten met tiramisu?
Ja, heb je wel toestemming aan haar gevraagd?!
Ze houdt niet zo van na-apers namelijk…
Misschien komen ze wel met een pizza met geitenkaas.
Misschien kan je ff de zon op je gezicht met haar gaan voelen?
Ik wou dat ik tijd had om dingen als ‘lunchen’ en ‘printen’ in mijn agenda te schrijven kutsint.
Echte eilanders keren echt om in hun graf elke keer dat Sint zegt het het ‘haar’ eiland is. Het is niet haar eiland
Haha oh jee! Breng je verslag uit?
Doet ze nual, zag die hashtag laatst toen ze in Curaçao was
Tenzij je een kudde koeien met je meesleept en geen huis bezit/in woont vind ik Nomad sowieso een belachelijke term.
Als je schippert tussen je huis in Zwolle en hetzelfde huisje elke keer op Terschelling en verder naast 10 begeleide persreisjes 1x per jaar naar hetzelfde hotel gaat op Curaçao ben je ongeveer het verste wat je kan zijn van een Nomade. Dan lijk je meer op Ans en Jaap die al 43 jaar naar dezelfde camping aan de Costa del Sol gaan. Maargoed, het verbaast me niet dat Cynthia zichzelf weer eens anders ziet dan de werkelijkheid.
Wat is een digitalnomad en mag ik dat ook gebruiken omdat ik ga “emigreren”
Iemand die langdurig rondreist en tegelijk werkt via zijn laptop (kan voor een eigen bedrijf zijn of van op afstand in loondienst). Het rondreizen is soms relatief, vaak blijven digital nomads meerdere maanden op 1 plek, maar het idee is dat het tijdelijk is en ze zich dus niet permanent vestigen. Ze hebben over het algemeen geen vaste thuis (al wil ik altijd heel graag weten hoe dat wettelijk gezien allemaal geregeld is, waar hun bedrijf geregistreerd staat, waar ze belastingen betalen e.d.).
Sorry ik kom even meer haten
Dit noemt Sint “echt best wel veel” dat ze dit HELE boek uit haar hoofd moet leren. “HAHAHAHHAHAHA”, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
Ze bladert m door zodat wij kunnen zien dat het allemaal “tekst met veel details zijn” die ze ALLEMAAL uit haar hoofd moet leren. Ondertussen zien we pagina’s die voor de helft bestaan uit foto’s van sfeerbeelden van wijngaarden. “HAHAHAHHAA”, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
En dan zegt ze “deze details moet ik ALLEMAAL weten”, ze vind het niet meer zo leuk “omdat het nu stampen is en als ik het niet weet stampen tot ik het wel ken”. “HAHAHAHHA”, aldus iedereen die ooit gestudeerd heeft.
Misschien kan ze ook ff realiteitsbesef instampen, 10 post gewijd aan de Struggle die je voelt om je ZELFGEKOZEN “studie” te doen en dan denken dat andere mensen denken “oh meid wel pittig veel zeg”.
Ik zal 'r ff een story sturen van mijn boekenkast met studieboeken
Sorry mijn cavia is doder, maar dat formaat boek noemden wij een reader en moet je HELEMAAL tot in detail uit je hoofd leren naast 2 dikke boeken voor 1 vak, met daarnaast nog een vak en dat 4x per jaar, 3 jaar lang.
Bel me terug als je dat ingepland krijgt in je 80urige werkweek
Met haar 80 uur durende werkweek is het ook heel zwaar hoor om zo’n boek te leren🤯
Dit mens maakt me zo moe