Ja nee maar soms is ze bronzeyyy en soms weer bleek en soms wil ze een beetje naturel en ze kan niks van BE weggooien want contract en niks van Dior want hallo Dior is het omgekeerde van Nasi. En die ene staat zo goed onder haar wenkbrauw en de ander juist weer bij haar Liplijn. En zo nog 38 excuses
80 uur werken per week my ass. Zo kom je niet eens aan 30 uur
(Ja ik ben een zure kantoortrut die maar 22 dagen vakantie krijgt per jaar en ja mijn azijn vanochtend smaakte erg goed)
Dit is echt de uitspraak van de dag
ânaar mama samen kokenâ
Is natuurlijk ook werken want hier komen weer 83 stories over
Heeft ze gelukkig 2 uur voor uitgetrokken want tip 1 van plannen is: plan realistisch, stop je schema niet te vol.
â13.00 wegrijden, boot Terschellingâ
âGAAT LEKKERâ
Godver Hahahahaha meid
Telt ze âsinterklaas avondâ ook mee als werk? 80 uur
Of de koffie met Annemerel natuurlijk. Dat is wel flink zwaar werk.
Ben echt een ultieme zure kantoortrut, maar die planning + to do list is voor mij echt een halve dag. If that.
Haha ik vind dit wel echt zoân typische jongensopmerking. Mijn vriend ziet het na 1.5 jaar nog steeds niet als ik nepwimpers op heb. Of dan vraag ik 'm of ik wel of geen eyeliner moet dragen en dan moet ik echt uitleggen dat dat âthe swooshes on the corner of my eyeâ zijn (Engelse vriend en swoesjes staat ook zo raar)
Wel bijzonder eigenlijk dat ze er nog overal op staat, want je ziet haar op BG bijna nooit meer met make-up dan wel reviews/unboxings. We zien zelden dat ze pakketjes uitpakt en laat zien wat er nieuw is op de markt. Dus de enige reden dat ze die pakketjes nog krijgt is inderdaad voor haar privĂ© hoarding. Als je als bedrijf je producten nooit meer terug ziet in vlogs of videoâs dan denk je toch laat maar zij gaat eraf?
Wel nice als dit onder werken valt, kan ik ook zeggen dat ik iets van werk doe.
Als je elke scheet op je to do lijst zet dan LIJKT je dag inderdaad vol
Gaat ze nu alweer naar Terschelling? Jeetje is ze daar vorige maand niet ook al geweest?
Maar hallo ze heeft nooit echt vakantie hoorrrrr.
Ohh die opruim video van Mascha. Al die losse poeders en concealers en zo⊠Hoe kun je minstens 10 poeders hebben? Oogschaduw is nog elke keer anders maar gezichtspoeder is toch gewoon gezichtspoeder?? Al die krengen doen toch ongeveer hetzelfde?
Ik heb echt de neiging om zo mijn hele arm over het bureau te halen en met een swipe alles in de prullenbak te flikkeren. Wat een heerlijk gevoel lijkt me dat.
Zwaar leven, hoor.
Zie ik goed dat haar allereerste to do âalle blogs makenâ is?
God, ik heb het zo gehad met bloggers/vloggers en hun drukke leven. Super dat je erin geslaagd bent om je leven zo in te richten dat je daarmee je geld verdient, maar doe niet alsof je het oh zo druk hebt.
Ik kijk nu enkel nog vlogs van mensen die ook echt iets doen naast het bloggen en vloggen en niet alleen van hun hobbyâs hun werk maken. Veel inspirerender en interessanter.
Maar goed ik moet ook niks zeggen want ik heb ook 20+ foundations, 10+ concealers en laten we het over oogschaduws maar niet hebben.
Nee, dat zeg ik inderdaad ook. Super dat je zo je geld kunt verdienen, maar lieg jezelf/ons niet voor over hoe druk je bent. Wees gewoon eerlijk.
Los daarvan vind ik het persoonlijk niet zo interessant om te volgen hoe iemand iedere dag uitgebreid kan lunchen, lange wandelingen kan maken en 30 boeken per maand kan lezen. Fijn als anderen dit wel leuk vinden, maar ik zie liever mensen die naast het bloggen/vloggen nog gewoon een normale baan hebben of een andere full-time bezigheid die volledig los staat van het bloggen en vloggen.
Edit: oh, de reactie waarop ik reageerde, is weg. Dit staat een beetje vreemd nu .
Jeetje. Ik bedoel prima als je zelf voor zoân leven kiest, of als je geen hectisch werk aan kunt. Maar ga dan niet opscheppen over dat je zoveel uren per week werkt of zo goed kunt plannen.
Want dit slaat gewoon nergens op.
Ik vind het heel onprofessioneel eigenlijk ook. Je neemt op deze manier klanten en lezers ook niet echt serieus. Maarja het is Sinsia, had niet zoveel anders verwacht.
(Nog een zure kantoortrut hier, maar dat had je vast al aan mijn zure antwoord gezien)