Beutyblogtopic XL #3

Massa maakt wel vaker dit soort opruim videos, ik denk echt niet dat deze nou een aangeeft dat ze een nieuwe weg ingeslagen is. Ze heeft gewoon weer meer ruimte nodig voor nieuwe spullen.

1 like

We liggen hier ook te gieren van het lachen op de bank

Nou ze gaat kleiner wonen in Amsterdam, dus ze heeft gewoon veel minder ruimte dan wat ze in haar vrijstaande Haagsche Villa had.

Maar ja ook daar was ze heel gewoon met opblaasjacuzzi.

2 likes

Mascha en Gregor krijgen ieder een eigen kamer in het nieuwe huis, zei ze vandaag in de vlog. Dus ze kan het nog steeds vol stoppen met zooi.

Dan willen we natuurlijk ook graag weten wie je dan bent :biggrin:

2 likes

Ieder een eigen slaapkamer of een soort van hobbykamer?

een kleine slaapkamer en dan beide een kamer voor kleding/makeup/schoenen!

1 like

hahahah

Het wordt dus niet ontkend :thinking:

5 likes

nou zeg, van jou had ik wel iets meer vertrouwen verwacht

image

6 likes

Waar laten ze de opblaasjacuzzi?

3 likes

In Gregors kamer op een verhoging gemaakt van de schoenendozencollectie

Maar dan willen ze alsnog en flink huis hoor. 1 kamer voor mascha, 1 voor Gregor, 1 om te slapen en dan ook nog 1 a 2 voor de kinderwens. Of is het de bedoeling dat een van de twee foefjes straks een kamer gaat opofferen?

Edit: niet dat een baby al direct een eigen kamer nodig heeft, maar op den duur is dat natuurlijk wel veel prettiger.

1 like

Christus te paard, en dat in Amsterdam?

Of gaan ze in Noord wonen ofzo? Moet ze alsnog een miljoen jaar reizen voor ze ergens is.

5 likes

Ik gok op Slotervaart

Ja dat is echt bizarā€¦ Keek net de video, zag ook dit.

Ze heeft gewoon alle kleuren gekregen? (Oke en ze gaat ze ook allemaal houden haha dat vind ik dan wel weer bijzonder).

9 likes

Ze heeft nog steeds letterlijk 15 concealers in ā€œgebruikā€ en 12 ā€œbackupsā€ waarvan de helft haar kleur nooit zal matchen, hoeveel ze ook ā€tanedā€

Ik snap dat ze best wat weggooit, maar ze houdt echt veel te veel. 27 concealers! Daar doe je 10 jaar mee man

12 likes

Ik ga deze video niet kijken want ik krijg hier al rillingen van. Je moet echt van al die perslijsten af gewoon als je zoā€™n hoarder bent.

9 likes

Wajo :eek:

Ik heb er 1.

5 likes

Heb met black friday 1+1 maybelline dus ook 2 backup concealers gekocht haha en voelde me toen echt al een hoarder. Mijn vriend zei al, ā€˜zo wat ga jij vervenā€™. Maar valt alles mee als je die 27 dan inderdaad ziet.
Maar 15 stuks in gebruikā€¦ Dat blijft zeker als het open is toch nooit lang goed?

14 likes