Beutyblogtopic XL #3

Ondertitel blog: ‘the loves, life and adventures of a twentysomething in Zoetermeer <3’

16 likes

Op zich handig als je toch maar 2x per jaar post want dan hoef je je leeftijd niet telkens te veranderen.

9 likes

Beauty is ook goed hoor! Ik wilde gewoon wat anders kiezen dan Patty Pravo ofzo haha. Dankjewel!

1 like

Mijn lievelings is ReginaInNeverland, maar zij doet praktisch alleen maar beauty en post heel weinig/onregelmatig (hoewel ze sinds een week weer actief is, dus fingers crossed!).
ClioMakeUp is onze allereerste beautytuber, wat ouder dan de rest (36) en maakt niet echt supergelikte content of megamooie looks maar juist hele gezellige video’s en turtulios die je als normaal persoon ook kunt volgen, heel leuk vind ik! Ze is sowieso heel grappig en totaal niet uit de hoogte ondanks ze in NYC woont en in het geld zwemt.
Marta Cerreto is superknap en superlief, ik luister altijd naar haar om te ontspannen omdat ze dingen heel uitgebreid uitlegt en beuty heel serieus neemt. Ik skip haar vlogs etc. wel altijd omdat ik ze niet echt vol inhoud vind, maar ze is wel echt een leuk en lief persoon om te volgen.
The Lady volg ik pas sinds kort maar vind ik echt heel leuk! Haar stijl is niet zo mijn smaak en je kunt zien dat haar kanaal wat meer gericht is op jongere/trendgevoelige kijkers, maar ze maakt verschillende content waar duidelijk veel moeite in gestoken is en ze is gewoon een leuk persoon. Haar beautydeclutteringvideo’s zijn echt mijn favo!
Lolla is echt een “klassieke” beautytuber, met vooral opgemaakt- en favorietenvideo’s en wat tags, maar erg welbespraakt en gericht op kwaliteit.
CherylPandemonium is niet per se mijn favo soort persoon om te volgen (simpelweg omdat ze luid praat en vooral op looks gericht is), maar ze heeft een hele eigen stijl en is altijd erg betrouwbaar in haar reviews!

4 likes

Nou ik kan me een video van Serena herinneren waarbij ze de hele dag bezig was met nagellak swatchen voor foto’s. Vroeg me roek ook af hoe ze in hemelsnaam dan kan achterhalen hoe lang iedere kleur blijft zitten als je ze er al af haalt voor de überhaupt opgedroogd zijn.

2 likes

Ja dit had ik ook haha!

Sorry ik heb voor de grap op “ja” gestemd

1 like

:angry:

Hoe meer ik neig naar minimalisme en echt stappen begin te zetten en letterlijk nul emotie voel over spullen, hoe meer bizar ik dit vind.

Dat geklaag en gesteun als ze een overvolle lade opentrekt en bijna paniekerig wordt van de hoeveelheid spullen is echt niet meer normaal. Ik heb wel het idee dat ze makkelijker dingen wegdoet aan het eind van de video dan aan het begin, maar alsnog vraag ik me af of ze oprecht blij is van de ruimte die ze creëert. Als ze ineens 2 lege lades in een kastje heeft terwijl eerst alles volgepropt zat. Op het moment is het fijn, maar ik geloof niet dat zij het lang zo kan houden. Ze heeft toch ook issues met het niet-hebben van spullen en dat ze daarom graag veel heeft.

Wat zou ik graag die presentatrice van Consumed (Netflix) willen zijn en zeggen; je mag 25% houden, de andere 75% doe je weg. :smiley:

10 likes

Dat vraag ik me ook af hoor. Over een tijdje maakt ze nog zo’n video omdat ze dan weer mega veel spullen heeft gekregen. Ze doet wel veel weg maar weet ook dat er weer spul voor in de plaats komt.

Op twitter zag ik overigens dat Mas zelf Consumed heeft gekeken en daardoor motivatie kreeg om zelf spullen weg te doen.

Ja misschien is dit een eerste stapje in de ““goede”” richting (minder spullen hebben vind ik goed). En dat paniekerige van; OMG waar begin ik? heb ik ook veel gehad en het is dus wel real dat ze het in de video heeft gelaten. Maar het punt; het is bizar en dat realiseer ik me nu pas echt

Ik denk dat veel mensen vergeten dat zij onwijs veel spullen toegestuurd krijgt en daar al een selectie van maakt, ik geloof echt dat zij van die toegezonden spullen 75% weg doet

5 likes

Het is ook wel echt een bizarre hoeveelheid die ze krijgt volgens mij… Zag in een van de laatste vlogs dat ze echt bakken vol producten had die ze nog had meegenomen vanuit het oude kantoor…

Als dit al de resterende 25% is van wat ze krijgt dan is het echt bizar (sorry kan geen ander woord vinden) hoeveel ze werkelijk krijgt en wat wij allemaal niet terugzien.

1 like

Ik keek net de vlog van Willemijn en die heeft haar hele collectie nu tot 1 makeuptasje weten te krijgen, heeft van elk product 1 en dan 2 oogschaduwpaletten, ik vind het knap.

12 likes

Holy shit de hele collectie? Wat moet je ermee!

Ze kan ook gewoon alles weigeren en PR bureaus mailen. Ze wilt denk ik stiekem wel nog veel ontvangen, want anders had ze hier geen last meer van

1 like

Volgens mij is dat weigeren nog best lastig, want ze krijgt zelfs nog pakketjes bij haar moeder binnen? En daar woont ze echt al jaaaren niet meer

ik ben een bekende vlogger en blogger :slightly_smiling_face: :slightly_smiling_face:

9 likes

Dat kan ik niet eens en ik ben echt een make up noobie.

3 likes