Aaaah ok haha sorry ik was echt niet mee. Excuses aan @Milkshake3
Huh, waar gaat dit over?
Dan staat er helemaal niks in
Als het goed is hou ik het linken beperkt tot het beutyblog topic. En als ik link probeer ik ook wat te âgevenâ. Wilde namelijk bv die grekko meme linken naar mân site. Zodat je min of meer per ongelijk kan doorklikken.
Maar idd. Blahblah âminder reizen, rustig aan met werk, minder vliegenâ⊠vraag me wat Mas nu weer uitspookt.
Huh ik kan er wel 30 uit mijn hoofd noemen en ik kijk niet eens naar al die mensen zoals die Kaj enzo die hier altijd genoemd worden.
Hahaha nee ik denk het ook niet. Ik moet wel zeggen dat ik wel vaker namen die hier worden besproken niet ken, dus ik ben niet zoân expert. Maar ik denk dat ja-stemmers deels mensen zijn van âik ben Anne, weten jullie nog, van BeautyMascaraLife, de blog die tussen 2003-2005 honderden bezoekers per maand had en weleens op EFG is genoemd!â.
Haha ja echt heel stom.
Weet jij toevallig nog leuke Italiaanse vloggers/youtubers? Ik volg dus les en moet meer âItaliaanse popcultuurâ bekijken en met mijn klas delen. Mijn klas is verder allemaal 40+ dus zij gaan vast met iets heel anders komen, dus leek me wel leuk om zoiets te doen.
Ja jezus daar gaat de betrouwbaarheid van het onderzoek!
sorry was een grapje
En trolletjes die het vermakelijk vinden om op âjaâ te klikken!
Ik heb trouwens echt een zwak voor van die slechte/amateuristische blogs die allemaal op elkaar lijken, ik vind dat zo fascinerend. Het mooiste vind ik het als de bio op de homepage Ă©Ă©n groot clichĂ© is en allemaal beloftes doet die iedereen altijd doet â zo van: âOp BeautyMascaraLife kan je op dinsdag, donderdag en zaterdag een leuk artikel vinden over beauty of lifestyle!â â en dat je dan ziet dat er maar 2-3 maanden lang iets is geplaatst op die site.
Als je op resultaten verbergen klikt, kan je daarna je stem nog weer aanpassen naar het goede antwoord
Of dat eigenlijk elke post begint met âsorry dat ik weinig geblogd heb maar nu begin ik echt weer! Anyway hier is de nieuwe mascara van de Kruidvatâ.
Jaaa dat is zo sneu ook! Want het kan waarschijnlijk niemand iets schelen hoe vaak er iets online komt. Dat soort van ânadoenâ wat grote bloggers zouden zeggen (sorry voor de radiostilte + er komt op deze dagen iets online) in combinatie met het gebrek aan volgers vind ik zo⊠schattig of zo.
En dat je nooit de informatie krijgt die je wil en dat de fotoâs altijd slecht zijn. Dus dat er dan bij nagellak alleen staat dat de kleur zo mooi is, maar niet hoelang hij blijft zitten. Foundation wordt altijd alleen op handen getest en nooit op het gezicht. O en de meeste informatie komt natuurlijk gewoon uit een persbericht/van de website van de fabrikant.
Ik pink ff een traantje weg hoor. Het gaat hier gewoon ouderwets over beutybloggers
Ja, de wilde massaâs die met hun hooivorken naar hun huis (nou ok, een in het roze ingerichte kamer in het ouderlijk huis) trekken om meer blogposts te eisen zullen vermoedelijk voorlopig uitblijven.
De bio of âabout meâ pages zijn ook goud. âHoi ik ben Anne en ik ben obsessed met beauty! Maar daarnaast hou ik ook erg van koffie drinken, katten en mijn vriendinnen. Leuk dat je een kijkje neemt in mijn wereldje! DISCLAIMER: ALLE TEKST EN FOTOâS OP DEZE WEBSITE ZIJN VAN MIJ EN MOGEN NIET ZONDER MIJN TOESTEMMING GEBRUIKT WORDENâ.
Mijn lievelings is als ze niks toegestuurd hebben gekregen maar wel net als de âechte groteâ bloggers voor lancering willen posten en dan de persfotoâs en tekst plaatsen.
Dit doet me er trouwens aan denken dat ik echt eens mijn eigen portfolio achtige website online moet zetten, en dat ik een weddenschap met een vriendin heb die denkt dat ik niet âMe, You, WWWâ als menu ga gebruiken. Ik ben voornemens deze weddenschap te winnen.
En: âvoor samenwerkingen kan je mailen naar anne_beautymascaralife@gmail.comâ.
Oeee en Anne is natuurlijk â24 lentes jongâ.
Twenty something!
Hahahaha jaaa dat is voor de net iets meer crea Annes. âEen twenty something kattenliefhebster uit het prachtige Venlo!â