hahaha ik heb hier net over gepost in het andere youtubers topic. zo zo puberaal
Oh dat had ik niet gezien! Meeste vloggers ken ik niet dus ik lees dat topic niet zo. Maar OMG zo slecht, en dat comment van Rachel helemaal.
Haast niet van echt te onderscheiden toch?
Het zijn toch sterretjes en geen rondjes?
Ok ik hoop dat dit niet te vervelend/mierenneukerig is en ik vind je blog ook gewoon vet leuk, maar ik vind het ergens wel scheef/vervelend dat je vaker lijkt te linken naar je blog en gerelateerde accounts in topics die er niet voor bestemd zijn? Ik weet niet precies wat de regels zijn op FF en ik vind het an sich ook geen vervelende comments dus als het n.v.t. is: negeer me maar! maar ik geloof dat hier meerdere mensen zitten met een eigen blog die er niet naar linken, ik vraag me af hoe dat zit/of dat eigenlijk wel āmagā?
Ik heb ooit gezocht naar Mari na tips van mijn hacker vriend. Is een hint uitgekomen maar heb mijn vriend niet kunnen overtuigen om me verder te helpenā¦
(overigens geen hack o.id. geplaatst, ik moest gewoon de voor de hand liggende dingen afgaan. Dingen die iedereen kan opzoeken en waar vaak toch al informatie gevonden kan worden.
Ik denk dat je het verkeerd begrijpt. Naar iemand zoeken obv openbare info is niet in strijd met iets lijkt mij. Zou ik informatie vinden dan plaats ik dat niet online. Want dat is iets anders.
Huh, iedereen kan toch googlen en bepaalde zoekresultaten combineren en eventueel conclusies trekken?
Leave Mari alone!
Snap ik! . Wil eventueel wel met Mari delen wat ik vond. En het kan ook heel goed een bewust uitgezet dwaalspoor zijn
Ah, ik snap je verwarring. Door de toevoeging van @Swimgurl vond ik het gelijk duidelijk dat het gewoon om deductie ging van openbare gegevens en ze gewoon wat tips om handig na te denken oid had gekregen.
Beetje ziek
Ik snap sowieso de fascinatie niet zo met iemand die samenvattingen maakt van vlogs van mascha
Mascha is op insta live blijkbaar in Istanbul. Vraag me af wat ze daar doet, misschien iets cosmetisch? Lijkt erop dat ze alleen is, zonder
Gregor
Edit: laat maar, lees nu dat het voor opnames is
Ugh tot zover haar thuisblijf-bedoelingen.
Ik snap ook niet waarom Mari gedoogd wordt. Ik stoor me er niet aan want vind de samenvattingen wel leuk maar het is idd wel een aparte situatie haha.
Ik geloof vanaf het begin al niet dat dat Mari een man is en een vriend van iemand is die veel vlogs kijkt.
Ik vind de samenvattingen en comments van Mari altijd heel erg grappig en hoort wat mij betreft een beetje bij de ācultuurā van dit forum (als erfenis van egf).
Wow geen nieuws in beutyland en iedereen stort zich opeens op mari
Gedoogd? Ik snap het niet zo goed, iemand zit anoniem op een forum, mag dat niet?