Beutyblogtopic XL #3

Wel een beetje sad dat Cynthia op twitter en Facebook zat te klagen over haar neukende buren.

3 likes

Volgens mij was het op de tijdlijn van die seksende vrouw.
Maar ik snap ook niet dst ze niet gewoon had aangebeld tijdens ‘de daad’. Dan is het toch ook duidelijk lijkt me.

1 like

Net of ze dan open doen Haha
“ ik kom!, Jaa ik kom!”
En Cynt maar wachten voor die deur.
Ondertussen boos twitteren en facebooken.

24 likes

Dat lijkt me wel beter dan op fb slingeren. De bovenburen kwamen anders ook vlot naar beneden toen sint iets deed wat ze niet oké vonden, had sint ook net zo goed naar boven kunnen lopen.
Btw love your username haha!

Het is zo ver jongens, de eerste keer sinds jaren dat er geen cinemonth is op beautygloss. Misschien is het leuk om onze favorieten te delen? Ik kan me nog een half verhuilde kersttutorial herinneren en volgens mij is er nog veel meer!

Ben wel heel erg benieuwd naar waar mascha haar tijd dit jaar aan gaat besteden? Mss extra moeite in de vlogs? Bedenk me nu ook ineens dat ze nog helemaal geen adventkalenders heeft geopend of wel?

4 likes

Cinemonth is toch altijd in Augustus?

1 like

Ze zit in een verhuizing dear!

Owww Jaa de “planning tips” video van vorig jaar. die had ze misschien eerst zelf moeten kijken (in september ofzo) dan had ze die jank inzinking, dat ze het allemaal niet ging redden omdat ze zich totaal niet had voorbereid, niet gehad

Nouja cinemonth vorig jaar was echt heftig en daar kreeg ze een dikke mental breakdown van terwijl ze lekker in Las Vegas zat. Echt zo zielig. :frowning:

4 likes

Hahaha oke vandaag zegt Mas in de vlog dat verkleed gaan/cosplay echt hun ding is omdat ze in 2011 Ă©Ă©n keer naar comiccon in NY zijn geweest. Issssssgoed.

Als het zo je ding is zou het je niet zo verbazen dat er op comiccon NL mensen in cosplay komen toch? :woman_shrugging:t2:

9 likes

Kimberley
5 uur geleden (bewerkt)

Heehoi!, ik heb hier geen source meer van, maar las het laatst op reddit. Alles wat je zegt tegen apparaten zoals Google of Siri etc leren van ons, dus als wij heel onaardig doen gaan doen tegen artificial intelligentie, zullen ze dit op den duur gaan overnemen (hier gaan jaren overheen) en hierdoor voorspellen wetenschappers dat AI uiteindelijk een ‘kwaadaardig’ iets zal worden. Kan helaas de source niet meer terugvinden, maar vond t wel een grappig/schrikbarend weetje :wink:

:no_mouth:

3 likes

Nou ja, als het op reddit staat is het zeauiezeau waar toch. #illuminaticonfirmed

4 likes

Vandaag Wil en Tien in het wild gespot, bijna tegenaan gelopen omdat ze hihaho-end uit de Douglas kwamen zonder op te letten.

28 likes

Weet jij dan over welke winkel wil het heeft in haar instastories? Ik wil graag weten in welke winkel die snowglobes te koop zijn maar kan niet verstaan wat ze zegt :joy:

Ik heb ze gespot vanaf de straat, in de noppies. Was er best druk!

Source: Terminator 2

1 like

Ik zat net die video van Mascha te kijken en ze benoemt in het begin dr nieuwe planner van de Etos. Die gaat ze gebruiken om beautydingen in bij te houden, als wanneer ze gezelfbruind heeft of haar nagels heeft laten doen of naar de kapper is geweest. Ze weet gewoon van ellende niet meer wat ze met die gekke planners moet doen joh. :face_with_raised_eyebrow:

63 likes

Wat zonde. Dat gaat ze sowieso 2 weken bijhouden en daarna is het klaar. + zelfbruiner doe je eens in de week maximaal (denk ik?) en nagels eens in de 6 weken en kapper doet zij volgens mij ook eens in de 6 weken. Wat gaat ze doen met de rest van de pagina’s?
Ze had beter een huishoudplanner kunnen maken met waneer ze het washok doet enzo.

15 likes

Nagels elke zes weken

Toen ik ooit kunstnagels had, vloog er elke week wel een nagel af. Of het nou gel was of acryl. Elke week pang,knak,krak een nagel weg.
Ik hou mijn nagels naturel nu. Werk te hard voor dat geneuzel. Dan kan ik elke week in de salon gaan zitten. Aint nobody got time for that!

1 like

Ben ik de enige die het een beetje raar vindt dat Emmy 1001 synoniemen voor ‘vagina’ heeft bedacht waaronder ‘peuk’, ‘koekie’ en ‘pantoffel’? :see_no_evil:

13 likes