Beutyblogtopic XL #3

Gefeliciteerd je hebt BDSM uitgevonden! Snel een video maken voordat andere mensen jouw idee jatten.

45 likes

Even de ā€œschrijfsterā€ van 50shades aanklagen hoor, hoe durft ze mijn levensverhaal zo op te schrijven

8 likes

Ik heb een tijdlang in voorstellingen gespeeld waarbij we pruiken op moesten. Dan moet je haar echt heel strak invlechten en wegwerken, met veel gel ook :disappointed_relieved:. Dat mijn haar toen niet uit mijn hoofd is gevallen is een klein wonder.

3 likes

Wat heftig, wat voor voorstellingen?

Hahaha ja doei, waarom maakt ze dan Ć¼berhaupt een video erover? Wat een onzin. :joy:

1 like

Gewoon amateuristisch dansjes en liedjes hoor. Maar alle ballet-juffen zijn sadisten, vandaar.

3 likes

Ja maar Serena doet alles voor de moneyz he

1 like

Oja, en een nieuwe samenvatting. Dus niet zooo randomā€¦

75 likes

Random

Ik loop ongeveer nog een maand achter. Verwacht medio januari nog wat opmerkingen van me over zwarte pieten.

6 likes

ā€œJe moet minstens 80 uur per week werken als je de wereld wil verbeteren, vindt Elon Musk.

Wie de wereld wil veranderen, kan niet in zā€™n bed blijven liggen.Sterker nog, je moet 80 of zelfs 100 uur per week werken, wil je ook maar iets van dien aard bewerkstelligen. Dat is althans de mening van Teslaā€™s topman Elon Musk.ā€

aha, vandaar!

4 likes

Zou mas hem hier ook ā€œjuicyā€ vinden net als in een van de afgelopen vlogs?

ā€œJe ziet er echt juicy uitā€ pls keep the bedroom talk in the bedroom

3 likes

joh :joy:

Omg jaaa

Wats je blog ookalweer?

Https://icanteven.nl

4 likes

@Zemraluani Ik zeg: een Wil en Tien gastblog!

5 likes

Andere Aukje (volgens mij) maar ook deze is snel tevreden (en reageert erg obsessief op andere reacties):

Le-gen-da-risch :roll_eyes:

7 likes

17 likes

Ik wilde ook een Barney gifje toevoegen maar wist niet hoe dat moet. :sob:

1 like

Wow die smiley is zo intens haha. Echt zoā€™n obsessief SOOOON-ding.

9 likes