Gefeliciteerd je hebt BDSM uitgevonden! Snel een video maken voordat andere mensen jouw idee jatten.
Even de āschrijfsterā van 50shades aanklagen hoor, hoe durft ze mijn levensverhaal zo op te schrijven
Ik heb een tijdlang in voorstellingen gespeeld waarbij we pruiken op moesten. Dan moet je haar echt heel strak invlechten en wegwerken, met veel gel ook . Dat mijn haar toen niet uit mijn hoofd is gevallen is een klein wonder.
Wat heftig, wat voor voorstellingen?
Hahaha ja doei, waarom maakt ze dan Ć¼berhaupt een video erover? Wat een onzin.
Gewoon amateuristisch dansjes en liedjes hoor. Maar alle ballet-juffen zijn sadisten, vandaar.
Ja maar Serena doet alles voor de moneyz he
Random
Ik loop ongeveer nog een maand achter. Verwacht medio januari nog wat opmerkingen van me over zwarte pieten.
āJe moet minstens 80 uur per week werken als je de wereld wil verbeteren, vindt Elon Musk.
Wie de wereld wil veranderen, kan niet in zān bed blijven liggen.Sterker nog, je moet 80 of zelfs 100 uur per week werken, wil je ook maar iets van dien aard bewerkstelligen. Dat is althans de mening van Teslaās topman Elon Musk.ā
aha, vandaar!
Zou mas hem hier ook ājuicyā vinden net als in een van de afgelopen vlogs?
āJe ziet er echt juicy uitā pls keep the bedroom talk in the bedroom
joh
Omg jaaa
Wats je blog ookalweer?
Andere Aukje (volgens mij) maar ook deze is snel tevreden (en reageert erg obsessief op andere reacties):
Le-gen-da-risch
Ik wilde ook een Barney gifje toevoegen maar wist niet hoe dat moet.
Wow die smiley is zo intens haha. Echt zoān obsessief SOOOON-ding.