Beutyblogtopic XL #13

Dan nog. Waar moet ik dat soort berichten lezen dan? Op Facebook? Op mijn insta komen dat soort nieuwsberichten niet naar voren en andere sociale media accounts heb ik niet dus ik kom ook dat soort berichten nergens tegen.

Als je geen tv kijkt en geen Facebook hebt dan is de kans klein hoor, ook al dwalen die berichten al langer rond :stuck_out_tongue:

4 likes

Waarom zeg je dit nou zo? Het was overal in het nieuws, heeft niks met woke-zijn te maken.

@tskkie dat wist ik dan weer niet dat Martien PVV stemt.

19 likes

Ik zeg dit zo omdat iemand op het hakblok wordt gelegd voor het niet lezen van het nieuws en het posten van deze foto.

Dat het overal op het nieuws was gisteren betekent niet dat het je maatschappelijke verantwoordelijkheid is om dit te weten.

3 likes

Ik heb het eerlijk gezegd ook gewoon totaal gemist. Ik lees alleen de Volkskrant en highlights van NOS en heb 't daar niet voorbij zien komen deze week. Kan ook aan mij liggen. Zou het in dat geval ook fijn vinden als iemand me er op wijst zodat ik de kans heb iets beter na te denken over wat ik plaats!

4 likes

Ja precies, en dat kan ook best op een vriendelijke manier. En Cynthia heeft er nu toch ook gewoon netjes naar gehandeld en op gereageerd? Prima dan toch?

5 likes

Volgens mij is t dus wel zo dat Sint geen nieuws volgt want daar is ze te hoogsensitief voor. Haar vriend kijkt het nieuws en vertelt het dan in voorzichtige taal aan haar. Of niet. (En waarom weet ik dit?!)

6 likes

Goh, ik moet ineens denken aan de racistische opmerkingen van haar vader richting Serena. Niet dat een mens nooit van mening kan veranderen, maar deze actie van Cynthia past wel in de lijn van verwachting wat dat betreft.

15 likes

Maar in combinatie met “ignore the haters look to the stars” vind ik het wel raar hoor. Was dat dan toeval?

11 likes

Ik kan me ergens voorstellen dat als ze direct wordt overladen met keiharde reacties over hoe belachelijk het is dat ze dit post, terwijl ze niet eens een idee had van de uitspraken van Erica, dat je even niet zo begripvol reageert.

Ik sta absoluut niet achter haar bewoordingen, maar goed Cynthia en de plank misslaan is niet onbekend.

Cynt heeft de foto met de meilandjes volgens mij verwijderd, staat nu alleen nog in haar story

6 likes

Cynt wist dit echt wel hoor en met gebeurtenissen in het verleden verbaasd met het helemaal niks dat ze fan is van die figuren

1 like

Ik denk niet dat de reden dat ze fan is van deze figuren iets te maken heeft met hun politieke voorkeur.

2 likes

Dan kan je ook wel fan zijn van Thierry B omdat ie zo aantrekkelijk is😂

3 likes

Alleen als hij een baard heeft.

3 likes

Thierry heeft toch nooit jaren voor hij de politiek in ging een tv-programma gehad waarbij je uitgebreid de kans had om zijn persoonlijkheid aantrekkelijk te gaan vinden zonder kennis te krijgen van z’n politieke denkwijzen? :sweat_smile:

Wie weet hoe het allemaal was gegaan als we hem eerst enkel op die piano hadden leren kennen

3 likes

Wist die vriendin van 3FM het ook niet dan?

1 like

Ik heb dat eerlijk gezegd ook alleen meegekregen via het forum, het is niet alsof het op NOS.nl staat inderdaad.
Maar om dan “leef en laat leven, heb respect voor een ander” te reageren als iemand je vertelt dat zo’n fanfoto een beetje vreemd overkomt op dit moment vind ik geen goede reactie daarop.

4 likes

Naja je had hem van z’n hoogstaande roman kunnen kennen :joy:

3 likes

Als jij een publiek figuur bent die openbaar een ander publiek figuur steunt (en ja ermee op de foto gaan is steunen) dan vind ik dat je daar van op de hoogte moet zijn ja. Je kunt je althans naar mijn mening niet beroepen op ‘dat je het niet wist’. Het kan je dan gewoon niet schelen met wie je je associeert.

27 likes

Ja echt hé. Wat een fucking dooddoener

1 like