Beutyblogtopic XL #13

En daarbij als je aangeeft zo enorm fan te zijn, kan ik me niet voorstellen dat je geen idee hebt

2 likes

Echt wat een drol die Cynthia geen andere woorden voor.

8 likes

Cynthia is gewoon een egoĆÆst ten voeten uit. Zij vindt de Meilandjes leuk en dat zij racistische uitspraken doen, boeit haar niet. Want ze zijn altijd leuk tegen haar en dat is het belangrijkst

23 likes

Dan ben ik te simpel, denk ik. Mocht ik een of andere acteur die ik ken van tv tegen komen zou ik ook in mā€™n blije ei zijn gezellig op de foto gaan zonder eerst te checken wat die persoon op zā€™n kerfstok heeft. :sweat_smile: Ik had oprecht geen idee van deze ideeĆ«n van de meilandjes en dit had mij zo kunnen overkomen.

Laten we nu ook niet doen alsof Cynthia zon vooraanstaand figuur is met grootse invloeden op dit land en ze daarmee alllerlei verantwoordelijkheden heeft. Het is gewoon een blogger met kleine schare volgers. Laten we wel wezen.

Maar agree to disagree.

8 likes

En als je Thier tegenkomt :crazy_face:

1 like

Die krijgt van mij een middelvinger :upside_down_face:

5 likes

Het zou me niets verbazen als Cynth ook pvv stemt hoor.

13 likes

Nou ze heeft de foto verwijderd hoor.

1 like

Nee mij ook niet haha maar ze zou het nooit zeggen

2 likes

Nee nu zeker niet meer :joy:

Ik volgde Gala Darling jaren geleden (denk zoā€™n 10 jaar geleden??) maar had al lang niet meer naar haar blog/insta etc gekeken en jeetjeā€¦die is wel veranderd zeg.

Ik vind dit een beetje stemmingmakerij. Ze post een foto van Erica, misschien heeft ze de roddelsites gemist de afgelopen twee dagen, het is ook niet zo dat het op het NOS was. En nu is ze opeens zelf ook een PVV-stemmer mogelijk. Volgens mij stemde ze vroeger op groen-links.

11 likes

Waarom betekent leef en laat leven voor zoveel mensen ā€œik mag wel iets racistisch/seksistisch zeggen maar jij mag daar verder niets van zeggenā€.

27 likes

Ik dacht leuk Mascha heeft een make up video gepost op der beeautygloss kanaal, wat een saaie bedoeling. Ook een hoop negatieve reacties, ben benieuwd of ze daarop gaat reageren.

Aargh dat muziekje eronder ook

1 like

Bedoening

35 likes

Overigens heeft Erica ook gezegd dat ze destijds serieus er over dacht om Martien neer te schieten, na zijn coming out. :pensive:

4 likes

Ik heb haar verder nog nooit gezien, ik dacht eerst dat het de manager was ofzo.
Maar ze klinkt echt getikt! :fearful: Is dat nooit opgevallen in hun shows dat ze er zulke bijzondere ideeƫn op na houdt? Of is ze niet zo vaak in beeld?

1 like

Ja precies dit. OkƩ haar reactie toen ze er op is gewezen is apart, maar je kunt toch niet iemand afrekenen op daden/uitspraken van een persoon waarmee diegene op een foto staat.

1 like

Zo te zien is dat allang bekend al maanden en ook te zien in het boek wat sintje zo graag leest

Plus die schrijver van dat boek is ook discutabel

3 likes