Beutyblogtopic XL #13

3 likes

Oh jemig, ja dan snap ik het nogal raar (of wat is het woord, ongepast? Dom?) is dat ze daar is

2 likes

Maar Erica is niet racistisch want de islam is geen ras!!1!!!

4 likes

Holy shit wat een kutwijf.

En dat Sint zulke denkbeelden kan negeren is geen verrassing toch, gezien het nest waar ze uit komt.

19 likes

Meest gepriviligeerde post die ik tijden heb gezien jezusmina

2 likes

Waarom kunnen we niet reageren op cynt dr insta? Wat walgelijk om nu die gezellige meiland foto te plaatsen

2 likes

Waarom zou je fan blijven van die walgelijke figuren

1 like

Ja geen idee hoe zij dat oké kan vinden
En sorry ik had geen idee en ik heb nog nooit langer dan 1 minuut hun programma’s gekeken dus gewoon nul interesse in hun, dus had geen idee dat er wat was :flushed:

3 likes

Omdat ze heeft ingesteld dat alleen mensen die zij ook volgt kunnen reageren.

1 like

2 likes

Heb respect voor een ander??? Als reactie hierop :exploding_head:

14 likes

En nu heeft ze de post samen met de Meilandjes verwijdert en ook nog even een story geplaatst met dat ze in het licht van de uitspraken die ze niet had meegekregen nu geen fan meer is?

Oh nee, tuurlijk niet.

4 likes

ik word echt zo agressief van dat ge-‘leef en laat leven’.

27 likes

My god. Leef en laat Erica met haar racistische ideeën leven?!

Of “Erica, leef en laat moslims lekker leven.” Vast niet dat laatste hè?

10 likes

Toch wel een beetje ironisch omdat ze Marketingvrouw volgt en Chanel het regelmatig over racisme, discriminatie en ongelijkheid heeft. Ben dan toch altijd wel nieuwsgierig waarom personen als Cynthia zulke accounts dan volgen. Vooral Marketingvrouw past helemaal niet in dat toxic positivity straatje waar Cynthia zo lekker op gaat.

Edit: ik zie nu de post waarin staat dat Chanel/Marketingvrouw met haar in gesprek is gegaan. Fijn om te zien dat zij Cynthia hierop aanspreekt en dat Cynthia het van haar kan accepteren (van reguliere volgers kan ze dat wat moeilijker hebben, as we know).

26 likes

Ja hoor. Alles wat online is, is letterlijk je werk en dan krijg je dat soort ophef pas na 3 dagen mee?

11 likes

Niemand gelooft dat

9 likes

:sparkles: virtue signalling :sparkles:

Samenvatting

5 likes

Sorry hoor maar moeten we nu allemaal zo woke zijn dat we alle nieuwsberichten op de voet moeten volgen voor het geval dat iemand iets racistisch heeft gezegd zodat we daar wel direct op de hoogte van zijn en iemand direct kunnen cancelen?

Ik zou ook enig met Erica op de foto gaan en geen flauw benul hebben van die uitspraken? Dit is een nieuwsbericht van freaking gisteren

23 likes

Het was volgens mij al langer bekend wat voor figuren dat zijn hoor met Martien die op pvv stemt

3 likes