Beutyblogtopic XL #13

Ik denk dat het ook anders had geweest moest ze erbij gebabbeld hebben of een voice over ofzo. Nu is het gewoon zo saai.
Ik schrik ook wel van de commentaar die ze krijgt onder de video. Anders is het overwegend positief commentaar maar nu pfoeh (en de meesten hebben gelijk natuurlijk).

3 likes

Dat werkt toch niet op je telefoon?

3 likes

Dat dacht ik ook altijd! Kijk idd op mobiel.
Maar als daar ad blocker op kan: gimme gimme

4 likes

Jij snapt deze :dizzy: lifehack :dizzy: gewoon niet

1 like

Ik vind dit dus veel onhandiger dan gewoon ff 5 sec reclame die ik daarna kan skippen.

Ik gebruik Safari en ik hoef geen andere browser en youtube kijk ik in de app niet in een browser :woman_shrugging:t3:

1 like

Oké hier had ik geen tutorlio voor nodig @Luzarl

Samenvatting

:ghost::skull:

(Note: Halloween dus vandaar de heftige donkere contour👻)

19 likes

Wow vet!!! Tenminste van wat ik zie

2 likes

Ben jij Monica Geuze

8 likes

Cheekbones for daaayssss dahling :heart_eyes:

3 likes

Ik mijn hoofd lees ik dit met een stem die een mix is van Charlotte Tilbury en Edna van de Incredibles😂 daaaahling

4 likes

I wish :joy::heart:

@Hejira hahaha ja flink aangezet :skull:

5 likes

Cynthia post een fan foto met Erica Meiland. Meteen maar de reacties uitgezet :roll_eyes:

8 likes

Ik zie wel een reactie onder die post, stond er niet gewoon niks omdat hij pas net geplaatst is?

Oh ze heeft ze beperkt :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

1 like

Zij heeft toch alle reacties uit, behalve van mensen die zij ook volgt? Bij al haar foto’s dus.

4 likes

En een story dat ze niet mee gaat doen met haten omdat ze te druk is met naar de sterren kijken en genieten van het bestaan.

Heel #inspirational, racisme negeren

23 likes

Wacht… zegt ze dit echt? Cynthia???

2 likes

Love the positivity!!!

2 likes

Pfff en ook Jorien van 3FM zit erbij. Tjongejongejonge wat een pannenkoeken

3 likes

Waarom is dat erg dan
Ze zei al eerder fan te zijn van die progamma’s

2 likes

Ik zie dat de uitgever van haar boeken de post ook liked en dat valt me zo tegen gezien ze bij Blossom Books zo hun best doen om boeken uit te geven over racisme, inclusiviteit, etc etc. Hoe kun je hier achter staan?

13 likes