Beutyblogtopic XL #13

Ik dacht dat hij een of andere eenzame, whiskey drinkende man op z’n plafond had zitten… verkeerde Murakami in m’n hoofd.

22 likes

While his Flowers appear whimsical and innocent, the motivations behind Murakami’s smiling floral figures are much darker. In a 2005 article from the New York Times , the artist explained that the smiling Flowers evoked repressed, contradictory emotions and collective trauma of Japanese locals triggered by the Hiroshima and Nagasaki bombings back in 1945.

Zo ver zit je niet naast

Bron:

6 likes

Nou, ik vond zijn mancave best stijlvol ingericht. Maar nu heeft het een druk schreeuwend regenboog-plafond
Zo zonde

6 likes

Ik vind het nog steeds leuk :sweat_smile: Maar ik vind ook juist dat hobbyruimtes ervoor zijn om niet stijlvol ingericht te worden. Vind ze het leukst als ze lijken op geëxplodeerde hersenspinsels die een eigen universum in een kamer hebben doen ontstaan.

En Mario Party-en en ondertussen mac ‘n cheese (edit: en taart) naar binnen schuiven klinkt ook niet verkeerd haha

6 likes

Haha oh lekker is het zeker!!
Give me all!!

Maar vond het totaal gewoon meer iets voor Mila dan gre…. Oh wat bazel ik nou. Het is helemaal Gregor.

5 likes

Zijn het dus eigenlijk de “poppy’s” van Japan?

3 likes

Voel spontaan maagzuur opkomen als ik zie wat Grefoef eet: Mac & Cheese flaming hot en Mario taart. Buhhh…

4 likes

Omg you were not joking

1 like

Ik ga vanavond voor een feestje een haar turtolio van Mascha proberen, als ik straks jankend van ellende voor de spiegel sta denken jullie dan aan me.

16 likes

Kan je het hier delen aub ik ben echt benieuwd

2 likes

Kon een intro er echt niet vanaf? Verder voelt de nieuwe beautygloss filmpje een beetje voyeuristisch, maar dat zal wel aan mij liggen

1 like

Veel negatieve comments ook.

En misschien heb ik het gemist maar ook niet eens een lijst van producten.

4 likes

8 minuten filmen van iets wat je toch al moest doen, je hoeft niet te editen, 2 minuten uploaden en klaar met je werkdag. What a time to be alive.

27 likes

Ik heb even gespiekt maar waarom geen halloweenlook? Come on, stop er dan gewoon mee

5 likes

Waarom volg je niet een turtilio van iemand met verstand ?

5 likes

Volgens mij gaat het niet zo tof met haar, vanwege de effecten van emdr therapie. Maar sla dan een weekje over

2 likes

Oh dat vind ik wel rot voor haar

3 likes

Heb gelukkig ook nog een andere tutorlio gekeken als backup. Over een uur is het zover, heb al lekker :sparkles: geprept :sparkles:

12 likes

Ik begrijp het idee van de hele video niet zo eigenlijk. Dat je het als timer gebruikt als je nog maar 8 minuten hebt om je op te maken ja. Maar dan kan ik toch ook een timer op m’n telefoon zetten en een eigen playlist met leuke muziek aanzetten? Aan de video zelf heb je niets want je gaat niet kijken wat zij doet als je echt binnen 8 minuten klaar wil zijn. Of ontgaat mij hier iets?

8 likes

Er zit ook nog eens een reclameblok in, waardoor de 8 min niet meer klopt :stuck_out_tongue:
Of is dit een stille hint om een betaald YT account te nemen :face_with_monocle:

En idd @Fixerupper ze had beter een 8 min podcast oid kunnen maken.

1 like