Het is toch duidelijk dat de naam Poppy aan haar refereert. Ze had ook (buiten beeld) een moodboard gemaakt met die stickers en toen zei Mascha ‘misschien bewaar ik die eigenlijk wel, voor een… project’
Heb de vlog nog niet bekeken. Nee tuurlijk refereert het naar haar maar toen ze zwanger was, noemde ze haar continu zo. Laatste tijd hoor ik het veel minder, viel me op (maar kijk ook niet alles)
Slaat wel op Mila uiteraard
Toen Mascha zwanger of net bevallen was heeft ze toch gezegd dat ze een poppy invulboekje wou uitbrengen. In dat boekje kon je dan dingen invullen over je zwangerschap, bevalling, eerste jaar enzo. Ze wou dit doen omdat er volgens haar nood aan was. Misschien gebruikt ze de stickers van Mila haar moodboard daar wel voor
Of breng ik ze nu op ideeën?
Neeeee joh, ze leest hier toch ab-so-luut niet mee
Mila heet gewoon Mila Poppy hé. Dus het is wel degelijk een verwijzing
Ik vind dat echt bizar, je gaat een vreemde toch ook niet dmen
mijn huisgenoot is wel eens opgezocht op facebook door de bareigenaar omdat ie inal zijn dronkenschap was vergeten zijn openstaande rekening te betalen.
Ik zou het ook doen, betalen zal je
Maar dat is geen bakje koffie van 3 euro toch?
dat denk ik niet nee maar het gaat natuurlijk gewoon om het principe toch ook wel fijn als je je eigen fout zo kan rechtzetten?
Nou ja het gaat mij er meer om dat je bij een onbekende waarschijnlijk niet eens gaat zoeken want hoe kan je diegene ooit vinden, maar omdat het Mascha is stuur maar een berichtje? Dat vind ik gewoon best gek. Meer niet.
naja die barman had ook alleen maar een voornaam en een plaats heeft hem toch gevonden
Is een beetje lastig zoeken bij een onbekende toch? Was het maar zo’n feest dat je iedereen die zonder te betalen wegloopt zo makkelijk kunt bereiken met een DM.
Het gaat er niet om dat ze wil dat Massa gaat betalen omdat ze bekend is, maar omdat ze vergeten is te betalen.
Dat bedoel ik toch ook juist over die onbekende. Dus dan laat je het waarschijnlijk zitten. Maar omdat je toevallig weet wie Mascha is stuur je wel een dm. Dat vind ik gewoon raar.
Waarom is er geen optie rennend achter de niet betalende klant aan.
Of is dat niet meer van deze tijd?
Rennen is voor het plebs.
Ik snap vooral niet hoe je het voor elkaar krijgt om te vergeten dat je nog moet betalen?
Mas: om de één of andere reden denkt iedereen dat de invasalign die ik had spon was(hihihihi)
Je laat je hele leven sponsoren, natuurlijk denkt iedereen dat je die beugel dan ook bent gekregen.
Het was doppio haha, dat is toch ook gewoon een keten
Oh geen idee, ik heb er niks van gezien en ik woon niet in NL, maar ik wilde gewoon even nuance aanbrengen dat koffie niet overal cheap is