Beutyblogtopic XL #13

Ik ken tentjes die van mensen die niet betalen een screenshot van de camerabeelden op hun socials plaatsen om ze op die manier te laten betalen/ shamen

4 likes

Ik heb laatst ook iemand een bericht gestuurd omdat de betaling geweigerd was. Kende die persoon verder niet maar ze kwam een paar dagen later alsnog afrekenen (en nam zelfs nog wat extra dingen mee). Was totaal geen probleem.

TL;DR, ik had Mascha ook een dm gestuurd :money_with_wings::money_with_wings:

31 likes

Vind het best wel privacy schenden ofzo om haar een dm te sturen? Maar mascha zou zoiets ook niet expres doen denk, dus dan vind ik het anders

1 like

Mascha gooit haar hele leven + die van haar kind online, dus ik vind dat het privacy-element hier niet zo zwaar weegt eerlijk gezegd :sweat_smile:

66 likes

Als het mijn eigen koffiezaak was zou ik het wel doen, maar als loonslaaf nooit van m’n leven, boeit mij nul dat de baas 2 euro minder verdient. Ga je zelf maar halen

31 likes

dat is super illegaal en gewoon stelen.

11 likes

Wat een onzin ze krijgt toch dagelijks van iedereen en hun moeder DM’s met tips, vragen etc.

Mocht er hier iemand zijn die Mascha volgt voor de beuty, de Superstay Matt Lip Inks die ze nu op insta adverteert zijn wel echt supergoed. Hier all time favorite :blush:

1 like

Hier ook :ok_hand: blijven ook best goed zitten onder mondmaskers.
Als ik die thumbnail zie van Mas bij de tandarts prijs ik me toch echt gelukkig dat niemand mijn tandartsbezoekjes filmt, personal bubble :woman_shrugging:

3 likes

Nu wil ik die lip inks

4 likes

Ik weet ook bijna 100% zeker dat ze een deal met die ortho had en dat ze de beugel deels vergoed kreeg in ruil voor reclame voor hem. Ze ging al die afspraken vloggen. Dus ik snap wel dat mensen dat door elkaar halen.

2 likes

Ja zelfs met een heel marketing praatje van die ortho erbij.
Ik weet niet of het echt een deal was, want ze vlogde toen ook al dagelijks (en beter dan nu met meer inhoud) dus het kan ook echt zo zijn dat dit was om te informeren. Het was toen, hoe kort het relatief gezien geleden is, minder spon gericht en ze liet ook veel meer zien van haar leven.

1 like

Ze had toen gezegd dat ze een kleine korting kreeg in ruil voor filmen. Ik wist alleen niet meer of dat over de beugel ging of over iets anders (tanden bleken ofzo) maar ze had sowieso een deal met een tandarts ooit.

3 likes

Ben denk ik de weinige hierin, maar ik had haar sws een dm gestuurd :joy:

Je moet toch gewoon betalen. Alleen maar handig dat de wist wie het was.

21 likes

En zelfs die millennial ouders die alleen maar bezig zijn met hun kind en “Oh ja, we zijn ook zo moe, want we zijn ouders!!!”

11 likes

Zeker nog wel van deze tijd. Ik was laatst in zo’n kutcafe waar je besteld met qr en direct online een afrekenoptie hebt, maar blijkbaar maakte mensen wel gebruik van de qr, maar niet van de afrekenoptie. Wij dus betaald en na het eten maar de deur uit, want ja je hebt ook niet echt een natuurlijk moment om weg te gaan. Komt die vrouw achter ons aan roepend of we wel betaald hadden.

4 likes

Denk eerder dat Mas niet gewend is ergens voor te betalen en het daarom is - vergeten

73 likes

:clap::clap::clap::clap:

82 likes

Vind de vraag en het antwoord allebei even irritant.

Edit: dit ook, waarom moet je eyerollen over deze vraag.

40 likes

In deze tijd op 1 salaris een huis kopen is uberhaupt bijzonder tenzij in aardbevingsgebied of schubbekutteveen ofzo.

En t feit dat ze blijkbaar nog steeds een goed inkomen heeft vind ik ook echt niet zo vanzelfsprekend.

43 likes