Ik zou er achteraan lopen als ik er op tijd achter kom.
…skreeuw naar Mascha: ze doen het niet gratis!
Vergeten of niet, ze moeten het gewoon nog komen betalen hoor. Ook al is het maar 5 euro, ik stalk ze tot ze hun koffie komen betalen
Ik kan me dus echt niet voorstellen dat ik me daar druk over zou maken niet als eigenaar en al helemaal niet als medewerker. Ik heb als barista zoveel koffie door de gootsteen gespoeld, dat kost echt bijna niks.
Dus je zegt… dat ik gewoon ergens kan weglopen zonder te betalen…?
Ze zaten ook taart te vreten. En een uur later vrat Greg een hele footlong sub.
Mag kennelijk allemaal van WW
Bij ons werd kasverschil uit de fooienpot gehaald, dus dan is het wel balen. Een kopje koffie scheelt natuurlijk niet zo veel, maar bij grote bedragen is dat wel lullig.
Misschien zijn de opties het of laten gaan of een dm sturen ook wel twee uitersten. Ik puur omdat ze makkelijk te vinden zijn online het niet okay vinden om daar een dm over te sturen (zou ik bij een niet bekend persoon ook niet doen), maar nog steeds moeten ze betalen.
Wow, punten-shaming.
Jeumigggg Massa. Wat een verhaal over ‘ik ben niet zwanger!! Maar stel er komt een tweede kind. Waar moet die dan slapen?’
Deze monoloof duurt 7 minuten?! Hoe krijgt ze het voor elkaar? Maar ze is NIET zwanger. Dat dat duidelijk moge zijn.
“Waar moet die dan slapen?”
Ze is echt enig kind geweest hè.
Ja dat ze eigenlijk moeten betalen ben ik het eens, maar iemand dan opzoeken en een dm sturen vind ik een beetje raar (maar ik zie dat ik in de minderheid ben). Stel ze komen binnenkort weer zou ik het misschien dan wel ff melden.
@George huh wat vervelend, dat heb ik gelukkig nog nooit meegemaakt. Ik dacht dat de werkgever aansprakelijk is met dit soort dingen.
Wacht is dit echt gebeurd?
Ik maak even een vertaalslag:
Een van de foefs moet hun speelkamer opofferen, en om nu na al die op maat gemaakte snufjes van echte kwaliteit (zouden jullie ook moeten doen!!) weer een van die kamers om te bouwen naar baby kamer is ook weer zo. 9 maanden zwanger + jaartje co-sleeper, daarna is de sneakercollectie van Krek zodanig gegroeid dat een nieuwe mancave schuur in de tuin gebouwd moet worden, baby 2 heeft een kamer. Fast forward naar baby 3: nieuwe verdieping op de schuur mancave óf weer verhuizen. Weer verhuizen zou ook evt kunnen na baby 2. Misschien was het huis in Den Haag toch niet te groot. We gaan het zien, zin in!!
Ja, zat in de vlog dat ze dus een dm kreeg van het meisje die daar werkt dat ze niet betaald had.
misschien hadden ze wel Active points over!!! Of bestaat dat niet meer in het nieuwe programma
Ik wil dit wel even nuanceren; je werkte voor een hele grote keten he? Dat maakt wel een enorm verschil met een kleine koffiezaak, vooral als ze specialty koffie verkopen. Dat is voor hen gewoon aanzienlijk duurder
edit; weet alsnog niet of ik dan een DM had gestuurd haha, vind dat ook wel ver gaan eigenlijk
Ooh ik dacht dat het een hypothetische situatie was haha, maar ik zou haar ook geen dm sturen inderdaad. Dat gaat mij ook te ver.
Ik dacht ook hypothetisch haha. Kijk nu de vlog pas.
Ik vond deze wel grappig: ‘Ik heb zo’n doos en daar heb ik allemaal stickers enzo in uit Japan, Amerika, alle delen van de wereld heb ik dan gekocht en onder andere dat gebruik ik als inspiratie voor de Maschaplanner en dan maak ik zegmaar moodboards enzo- (kijkt zorgelijk) nah nu verklap ik eigenlijk een beetje hoe ik te werk ga.’ Moodboards zijn toch sowieso vaak de grondslag van inspiratie/designs, wat is hier specifiek aan? De stickers? Alsof iemand gaat denken omg Mascha gebruikt stickers uit Japan als inspiratie voor designs, dat ga ik ook doen. Vind het eerder een beetje fantasieloos dan sterk inspirerend
Ik zie in de comments dat ze een Poppy planner gaat uitbrengen. Echt opvallend hoe ze van kind niet teveel in beeld brengen enzo (geloof ik, sorry als ik het verkeerd zeg) naar dit is gegaan. Geef die planner gewoon een andere naam, of misschien gaat ze dat ook wel doen. Het is een heel schattig kind en ik snap dat ze het moeilijk vindt haar niet in beeld te brengen maar nu ook weer een planner met haar naam uitbrengen is echt en-en-en
Ze noemen haar niet zo vaak Poppy meer toch? Was meer pre-Mila