Beutyblogtopic XL #13

Oh dat geloof ik! Maar het was nieuw voor mij.

Vroeger was er altijd zoiets op telsell met repen en poeders. Was dat ook WW?

2 likes

Ze houdt echt nieeeet van calorieën tellen, maar dat met die punten komt toch op hetzelfde neer? Hoop niet dat dit nu in de vlogs heel erg terug gaat komen

10 likes

Nee bij WW mag je gewoon alles eten wat je wil als het binnen je dagpunten past. En je hebt extra weekpunten voor lekkere dingen en daarnaast verdien je extra punten door beweging, groenten eten en water drinken. Ze hebben wel een webshop met snacks maar dat zijn gewoon chocolaatjes en chips enzo, geen gekke dingen.

8 likes

Jaaa iets van poeders en shakes en natuurvoeding ofzo wat dan via zon piramidesysteem verkocht werd. met consulenten enzo! of was dat toch iets heel anders en ben ik in de war?

1 like

Herbalife!

6 likes

Omdat het uiteindelijk het erop neer komt of je het zelf consequent blijft invoeren en doen. Mijn probleem is dat ik die discipline nooit heb. Met kcal invoeren - zolang ik dat consequent doe - lukt het mij ook af te vallen. Maar uiteindelijk is het max een paar weken en daarna ben ik geld kwijt en had het ook zonder gekund. alleen toch zit ik nu weer in de twijfel omdat je hoopt alsof dit DE manier gaat zijn

4 likes

Wow dit was er ook ja. Soort tupperware-party maar dan met shakes

4 likes

Ik ben zelf mega fan en enthousiast over WW dus als je er over denkt te beginnen zeg ik doen!

Maar die video van Masscha vind ik wel echt vreselijk.
Ik weet nog dat ze een keer een video maakte wat ze af op een dag en dat ze daarin zei dat ze gezond en gevarieerd aten.
Toen kwamen er veel reacties dat alleen al haar ontbijt 900 calorieën was en dat ze zo veel af en toen vond ze die comments niet kunnen en was ze er niet van gediend.
Nu het spon is mag het ineens wel benoemd worden wat en hoeveel ze eet.

Ik leg het niet helemaal goed uit want ik kan het niet onder woorden brengen maar deze spon komt op mij heeeeeel tegenstrijdig over bij wat ze altijd zegt en uit straalt

30 likes

Mooi dat ze zichzelf noemt als ambassador samen met Oprah en James Corden :laughing:.

19 likes

Ook die sponsor video net voor de feestdagen. Als het in januari was, was het nog wat doorzichtiger.

6 likes

Zaadje planten zoals het heet. Nu alvast spon zodat je lekker op 01/01/2022 al met je nieuwe voornemens kan beginnen…

5 likes

Cynthia is op instagram ook weer lekker egocentrisch hoor. Moet vanaf Curacao even iedereen sterkte wensen met de lockdown en daarbij ook even vermelden dat het zo jammer is dat haar verjaardagsetentje met 16 (!!) vrienden op 8 januari om de afgelopen 2 verjaardagen in te halen niet door kan gaan. :roll_eyes:

15 likes

Fijn dat WW werkt voor sommige leden hier, maar dat neemt niet weg dat zo’n programma echt niet gepromoot zou moeten worden.

Ze hebben dieetprogramma’s ontwikkeld voor kinderen vanaf 8 jaar, ze stimuleren eigenlijk het tellen van calorieën maar dan op een verkapte manier en maken nog steeds onderscheid tussen “goed” (0 punten) en “slecht” (veel punten) eten. Dat zijn allemaal perfecte ingrediënten voor eetgestoord gedrag.

De podcast Maintenance Phase heeft een goede aflevering over WW gemaakt.

36 likes

Scheelt weer wat mensen de thumbnail opzoeken. Pfoe vind afval promo’s wel tricky, zeker als je nog aan het ontzwangeren bent op het moment dat je hier aan begint (niet gekeken, maar aangezien ze foto van maart dit jaar in haar thumbnail stopt).

26 likes

En na een maand ophouden en vergeten om je abonnement op te zeggen

3 likes

Plus zo krijg je nog steeds het gevoel dat de before (in dit geval “dik”) slecht is. Wat voor bericht geef je mensen dan mee?

Vind het echt jammer.

18 likes

Ja het delen van before en after foto’s is ook zo’n walgelijke praktijk waar we wat mij betreft meteen mee mogen kappen. Prima als je die foto’s voor jezelf maakt, mocht je dat willen, maar zoiets op social media gooien is zooo schadelijk.

10 likes

Ben allang blij dat ze niet het aantal daadwerkelijke kg’s noemde

3 likes

its-something

2 likes

Ze wilt geen calorieën tellen, maar ww punten zijn dan geen probleem? Wonderlijk

9 likes