En met die outfit is ook niet het meest flatteus
En na een bevalling…
De comments bij mas zijn ook erg verdeeld omdat de video gesponsord is door WW
De comments onder de video zijn ook gemixt erover. Vooral dat het een gesponsorde afval video is, is een puntje van kritiek.
Snap dat wel met dat hele body positivity op dit moment
Hm valt me toch een beetje tegen van haar, ze noemt ook hoeveel kilo ze afvalt enzo en de spon. Neh
Er is ook niet perse iets mis met afvallen, maar wel met diet culture en weight watchers is daar echt door en door een onderdeel van. Fijn om te zien dat de comments gemixt zijn inderdaad.
Wat kut die video en thumbnail
Dit is kut spon. Paar vlogs terug deed ze dit jurkje aan en zij ze dat het een mega belangrijke video zou zijn.
Ben benieuwd
Ah dit valt me echt zo tegen van haar. Zit nu op 1 minuut en ben echt zo disappointed. Moet dit ook helemaal niet kijken, veel te triggerend
“overgewicht is niet per se gezond” lekker bodypositive mas
Godver wat is dit gefocussed op gewicht
Ze was al bezig hoor voordat WW contact met ze opnam!!
Zucht… ik vind dit zo niet oké
Het heet nu blijkbaar WW, zonder de rest van de letters. Zo focust het minder op de weight.
Ah niet zo nodig om daar lullig over te doen. Zijn best wat meiden in strak in je kerstpak topic die daar veel aan hebben!
Ja maar toen was ze toch zwanger of heb ik het nou mis? Vorig jaar toch?
Nja either way good for her maar promo dieet video’s vind ik tricky, vooral ook qua succesverhalen delen gezien ze niet lang geleden is bevallen en gestopt met borstvoeding etc maargoed
De video werkt wel, ik wil nu ook WW
Nee komt uit vlog 2323 van 8 maanden geleden
Beetje late reactie maar ik heb dus zo’n Philips lamp, en ik heb hem eigenlijk standaard op rood/rozig staan omdat ik dat een gezellig/warm sfeertje vind geven. Mijn moeder zegt altijd dat het daardoor net een bordeel is hier en vraagt regelmatig of er nu al mannen aangebeld hebben. :’)
Heb die lampen al een behoorlijke tijd, niet geïnfluenced haha, maar ik snap ook wel dat anderen het lellek kunnen vinden.
Ik bedoel het zo letterlijk mogelijk. Zonder een oordeel. Als ik al een oordeel heb is het eigenlijk alleen positief. Mascha zegt dat van de nieuwe naam letterlijk in haar video.
(Edit: snap dat het sarcastisch kan overkomen maar zo was het totaal niet bedoeld!)
bedoel van de meetings/AA. Maar no worries hoor als je het niet zo bedoelde
Wat een leugen dat ze allang bezig waren en jezus wat maakt ze er een groot ding van naar de buitenwereld
Dat ze max belt nadat hij haar heeft gemaild over ww: hey max je weet het niet, maar we zijn een beetje afgevallen toch? Ja hihi wij doen al WW. Ja we wilden het beetje voor onszelf houden
Max zeg maar dat we willen samenwerken maar dat ze het echt absoluut niet naar buiten mogen brengen!! 1!1!
Echt wtf
Ik probeer zo hard om NIET ook nu WW te doen. de combi van @Luzarl in strak in kerstpak + mascha is bijna too much influencing om het te weerstaan
Die hebben ze al sinds 1980 hoor dus dat is niks nieuws
Wat is jouw reden om het niet te doen?
Want ik neig nu ook om het wel te doen