Beutyblogtopic XL #13

Wat mij dus zuur lijkt voor mascha zelf is dat ze nu ambassador is (wat dat ook precies zou moeten betekenen?) en dat je daarmee toch vastzit aan het hele WW. Ze kan nou niet over een maand zeggen: goh dit is toch niks voor mij, ik laat het vallen. Want je gaat een commerciële deal aan met die partij. Misschien ziet ze het zelf als stok achter de deur. Maar lijkt me niet prettig om vast te zitten aan een dieet omdat je ervoor betaald wordt :grimacing:

3 likes

Hoezo is dat zuur voor haar??? Ze kiest er toch zeker zelf voor, en nog cashen ook.

4 likes

Maar wie ziet er niet dikker uit met z’n armen tegen zijn lijf gedrukt en kin naar beneden dan wanneer je je armen omhoog dit en omhoog kijkt? Althans als je niet al dun bent.

11 likes

HALLO ze is nu niveautje OPRAH hoor r

2 likes

Dagpunten en weekpunten? Dit klinkt zo omslachtig. Ja ik ga lekker livecommenten terwijl ik het filmpje kijk

4 likes

Dit is bewust de meest lelijke hoek van jezelf kiezen en ik vind dat echt walgelijk van haar. Iedereen ziet er dan slecht uit.

21 likes

Hahaha ik vind haar zoooo’n wandelend sociologisch experiment soms haha. Hoe KRIJG je het weer voor elkaar om zo net half trying-but-so-inappropriate te zijn haha echt. Alsof ze een persiflage is

5 likes

Omdat ze nu misschien dollartekens ziet en daar wild van wordt maar daar later spijt van krijgt :sweat_smile: geen idee

1 like

Jongens ik ga gewoon de hele dag kwark eten. Kwark is nul punten

En avocado’s vretten

15 likes

Hoe is ‘Klinkt een beetje als de AA :’)’ oordeelloos/positief

3 likes

Ook de theorie dat WW zag dat Mascha in hun systeem zat en daarom een samenwerking willen. Dat is privacyschending meid, met zo’n club wil je juist niet samenwerken

23 likes

Gelukkig stuurden ze geen fles wijn.

21 likes

Ja fijn idee dat ze schijnbaar hun klantenbestand nalopen om te kijken wie interessant zou zijn voor een samenwerking

5 likes

Hoeveel punten is wijn?

3 likes

Nee, dat is te veel punten

3 likes

Je hebt gelijk. Ik heb die opmerking zonder context neergekwakt met een verkeerde smiley erachter. Dus heb het weggehaald uit mijn bericht.
Die context is ook geen toegevoegde waarde voor het gesprek wat er nu is dus die laat ik even achterwegen

3 likes

8 maanden geleden was massa zo’n 8 maanden daarvoor bevallen? Is toch niet gek dat ze toen was voller was en nu wat minder vol?

9 likes

Sowieso, dieetbedrijven (en andere bedrijven) hebben NOOIT als doel dat hun klanten nooit meer terug komen. Dat is helemaal niet rendabel, daar kan je geen bedrijf in leven mee houden, je wil terugkerende klanten. Élk dieetbedrijf wil dat ofwel mensen dit hun hele leven doen, ofwel dat ze terugkomen. Dat is veel winstgevender en beter voor het bedrijf. Dieetbedrijven hebben niet your best interest at heart, zij hebben winst at heart + terugkerende klanten. Elk dieet werkt tijdelijk want zo is het nou eenmaal, en zo’n bedrijf wil graag dat je later nog een keer terugkomt (‘want het werkte’) of dat je levenslang geld betaalt aan hun. Beter en winstgevender kan niet.

41 likes
Samenvatting

wat vind je dan wel een goede manier om effectief af te vallen eigenlijk?
(op programma’s voor kinderen na is afvallen in principe gewoon minder calorieën eten dan je verbruikt dus om af te vallen moet je daar toch wel enigszins zicht op gaan krijgen. of dat nou in de vorm van punten of daadwerkelijke calorieën is. lijkt mij dan.)

6 likes

Mag ik vragen om dit misschien niet hier te bespreken? Want ik merk dat ik het best wel triggerend vind. Specifiek een vraag als deze
Als ik me nu aanstel, snap ik dat ook hoor. Dan go ahead en kom ik later wel terug haha

8 likes