Beutyblogtopic XL #13

Iedere keer als ik die badjassen zie begin ik spontaan te zweten omdat je gewoon al ziet dat het zo’n vieze synthetische zweetstof is. Of zoals Mascha zou zeggen ‘fluffy soft’ oid

4 likes

Het kan toch bijna niet dat mas het weekend voor kerst besluit om een non-spon zaterdag video op te nemen? Last minute kerst deal bij hello fresh met code xxx!!!

1 like

Mas in de vlog vandaag: “We hebben lekker neppelies… nee… uit nepal in ieder geval eten besteld”

Zal wel even duren dan….

8 likes

Verbaas me er meer over dat ze zegt dat ze niet zo veel parfum heeft. Ik weet dat ze eerste meer had, maar dit is, in mijn ogen, nog steeds heel veel. Vond dat ik met 3 flessen al veel had, haha

4 likes

In vergelijking met de douglas valt haar stash wel mee ja…

11 likes

Ooooooh ja logisch. Ik dacht dat ze het vergeleek met de ICI paris

5 likes

Ik denk zomaar dat ze weight watchers doen en dat ze dit vanmiddag gaat vertellen. Ik herken de waterfles die Mascha in de vlog van vandaag gebruikt, die heb ik ook en is dus van Weight Watchers

12 likes

Ik door Jessie zo’n beker die van kleur veranderd gekocht bij Starbucks :eyes:

Foto's

57 likes

Ik twijfelde ook om die te kopen maar toen dacht ik neeeee doe normaal. Nu spijt van

4 likes

Dacht even “Hey, Miranda Sings is weer actief!” toen ik Insta opende, maar het was Mascha.

4 likes

Mascha zegt dat ze heel veel moeite in die cricket video heeft gestopt maar ze heeft niet eens een schermopname gemaakt van die pagina

Ze hadden er gisteren nog 4 bij het filiaal waar ik was. Misschien kun je er in jouw stad ook nog wel eentje halen? Ik dacht trouwens ook eerst doe normaal haha, maar heb hem gisteren toch gekocht :woman_shrugging:

2 likes

Jij mag nooit meer raden

9 likes

Hahaha sorry. Als ze die fles niet in beeld gebracht had vanochtend, had ik het niet geweten, haha

4 likes

10 points for Gryffindor!

3 likes

Maar ik ben een Ravenclaw :grimacing: :wink:

Ze heeft zeker teveel meegelezen in het strak in je kerstpak topic

9 likes

Waar is mijn influencer money

13 likes

Hahaha… jij kent mascha echt niet he :wink:

9 likes

Ah ik vind het echt jammer dat ze dan ook zo’n clickbaity before/after foto gebruikt als thumbnail. De before foto is ook duidelijk gewoon een ongelukkige hoek…

8 likes