Beutyblogtopic XL #13

Alle foto’s (en video’s) van Debbie zijn overbelicht of wazig. Totaal niet representatief imo.

Omtrent dat collageensupplement: heb ik afgelopen zomer een berekening van gemaakt en gepost in het Beautytopic.

"Zojuist nog even gekeken maar wat lachwekkend:

28 zakjes van 2,5 gram voor maar liefst € 56,90. Dat is dus 70 gram product voor € 56,90.
Tenzij je een membership neemt maar Google reviews laat al zien dat je daar lastig van af kunt komen qua klantenservice-contact.

Als je dan een vergelijking doet met G.reat Lakes (eveneens gehydroliseerd collageenpoeder) krijg je 454 gram voor € 26,95.

De Oslo kost 0,81 cent per gram. G.reat Lakes kost 0,06 per gram.

Oslo is dus 13,5 keer duurder dan G.reat Lakes en bij die laatste heb je de garantie van grasgevoederde runderen, Non-GMO, geen bio-industriedieren, antibioticavrij enz.

Géén idee of Oslo dat ook biedt want na zo’n prijsverschil heb ik m’n keuze al gemaakt zeg maar :roll_eyes: "

13 likes

Ja die achterlijke badjassen weer, daar moet je blij mee zijn als je ieder jaar een badjas met je naam erop krijgt :japanese_ogre:

2 likes

Heerlijk stukje als ze aan het klagen is hoe zwaar haar werk is en dat niemand haar kan vervangen als ze ziek is…

Hier meid… nog wat bankbiljetten voor je om in te snotteren en je tranen te drogen…

23 likes

Andere vraag over de vlog… wtf doe je met je badjassen als je ze al 30x hebt moeten wassen?

Ben ik vreemd als ik ze net zo vaak was als m’n gordijnen?

4 likes

:rofl: Sinds ik thuiswerk heb ik mijn badjas regelmatig hele dagen aan vanaf het moment dat ik uit bed rol, dus die gaat nu echt wel vaker de was in dan vroeger.

4 likes

Ja. Waarom zou je die niet tot nauwelijks wassen? :thinking:

8 likes

Ik vind het een beetje net als je winterjas, ik draag hem zelf vaak over een pyjama of kleding, en was hem alleen als ie zichtbaar vies is. Misschien 1 x in de 10x dragen ofzo? In plaats van kleding die ik vaak na 2 x dagen al was.
Omg dit wordt weer zo’n gordijnen discussie. Sorry!

8 likes

Kan me ook nog een video herinneren waarin ze d’r ochtendroutine liet zien waar ze in d’r badjas naar buiten ging en dan aan de waterkant op een bankje ging zitten. Zou dan ook wel vaker wassen

5 likes

Ik was hem zo’n beetje wekelijks. Mijn gordijnen was ik vrijwel nooit, vind een badjas echt iets anders.

4 likes

Het is ook maar net hoe het haar uitkomt. Voelt ze zich niet lekker, dan kan niemand haar werk overnemen want ze heeft geen werknemers. Wordt er gevraagd wat Gregor nou de hele dag uitspookt, dan werkt hij voor haar en is hij haar werknemer.

Maar goed Gregor die de vlog overneemt is vaak ook geen succes :laughing:

27 likes

In ieder geval had ik een 7min van mn dag over omdat ik al die badjas spon geskipt heb. En daar ben ik Mascha dan ook wel weer dankbaar voor.

3 likes

Ik was altijd alleen de ceintuur, daar veeg ik namelijk mijn reet mee af.

30 likes

Kun je goed restjes mee weg flossen he. Doe ik wel alleen met mn badstoffen badjas die NIET in de droger gaat!

2 likes

Ja ze staat de hele dag achter die ring lamp volgens mij

Zo zien we dr niet vaak iig

Sorry mam

7 likes

Ik dacht dat het een slechte foto van tigerElise was.

48 likes

Ze deelde laatst dat vorig jaar iedereen met kerst een badjas met naam kreeg. En iedereen was zo blij. Wat leuk zeg voor iedereen een spon badjas onder de boom.

1 like

Ja dat vond iedereen heeeeel erg leuk omdat Mascha daar geld voor kreeg :joy:

Over wassen gesproken. Ik las net op insta dat het katje van Jessie Maya gestorven is in de droger. :cry:

5 likes

Wordt al besproken in het andere youtubers topic!

3 likes

Zag bij Monica de badjas ook weer voorbij komen. Stopppp gewoon met die spon.

3 likes