Mijn schoonzus is nu echt een twijgje door die borstvoeding. Ze heeft moeite om het er weer aan te eten
Daar heb je gelijk in!
Nee Greg heeft dat verteld dus is sowieso waar
âIĂ©dereen die ik kenâ
âalle vrouwenâ
âWerkt mĂ©ga goedâ
Ik denk dat ze gewoon minder snacken en het sporten dus weer opgepakt hebben, zal heus niet zo spannend zijn toch?
Ik denk eerlijk gezegd ook niet dat het spon is, volgens mij is mascha namelijk altijd heel voorzichtig gezien jonge vrouwen. Ik denk dat het gewoon is dat ze haar leefstijl wat heeft aangepast
Ja en anders hebben ze die spon lang buiten de vlogs weten te houden
Maar dat doen ze toch wel vaker.
Ik zie bij alle influencers spon alleen gebruikt worden wanneer er voor betaald wordt.
Ik denk dat ze het gaan gooien op Mila, door haar een ritme en op gezette tijden eten enz.
Ja ik bedoel meer, dat als het spon was je al wel eerder van dat traject zou hebben gehoord misschien? Niet pas na x kilo er af ofzo
Zij had ook een vlog hoe ze met PCOS zwanger werd. Ik heb die al een tijdje terug gekeken en het staat me niet eens echt meer bij maar heb genoeg herinnering om automatisch lage verwachtingen van de zaterdagvlog te hebben.
Als het niet al iets is zoals hierboven, dan ongetwijfeld een huur een PT in die je thuis traint (voor de meesten niet te betalen), sta daar om 6 uur voor op (of blijf tot 2 uur s nachts wakker) en gebruik collageenpoeder/herbalife/dat paars blauwe potje vitamine x en een vetwegroller van natuursteen y.
Ben echt afgevallen door de borstvoeding, moest ook echt veel meer eten. Maar ben dan toch gewent geraakt aan het vele eten en ben nadat ik gestopt ben goed aangekomen.
Anderen vallen pas na de borstvoeding af, of helemaal niet natuurlijk. Ligt natuurlijk ook aan je hormonen die sowieso door elkaar geschud zijn door het zwanger zijn en de bevalling etc.
Echt zin om van iedereen te lezen of ze zijn afgevallen of niet door het borstvoeding geven.
Kan nog wel even doorgaan. Maar was inderdaad off topic, dacht ergens anders te zijn.
Haha wtf is dit!
De legendarische Shakeweight! Was een jaar of 10(?) geleden een Tell Sell hype, die iedereen natuurlijk meteen seksualiseerde
Ik ken het alleen van south park
hahahaha ja snap wel dat het seksualiseerde, wel idd typisch iets voor Tell Sell
Offtopic voor de shakeweight liefhebbers:
Debbie ook met haar post over dat collageensupplement op insta. Die fotoâs met die vrouwen die het gereviewed hebben lijken allemaal wat wazig of met raar licht. Ik raak in ieder geval totaal niet overtuigd om het te proberen.
Die vlog van Mascha, ze is misschien niet lekker maar we kijken naar een zwart scherm en daarna alleen maar naar een doos met spon onder de boom?
Eigen baas, die kan niet zomaar vrij nemen