“LIFEHACK: hoe we afvielen door EEN maaltijd per dag te BESTELLEN”.
SYSTEEM!
Ik denk dat het erop neerkomt dat ze veel wandelen en met Mila spelen. En wat minder de murrican lifestyle. (dat wil zeggen: niet meer 30 cinnabons bestellen voor jezelf etc) Dat ze daar dan een aparte video over moet/wil maken vind ik best raar.
En ze hebben natuurlijk die bordeel achtige slaapkamer waar ongetwijfeld ook de calorieeen eraf gefoeft worden…
Die gedachte kon je ook voor jezelf houden
Ik gok dat het zoiets is als minder eten, en gezond eten… The most obvious
En gooi er ook een reden in waar niemand iets aan heeft: omdat we superdruk waren vergaten we te eten!
Trucje!
Het is wachten tot ze weer een pols breekt he
Ze heeft al heel lang niet meer met Tess gesport. Zou dat het geheim zijn?
Denk dat ze de borstvoeding ook benoemt, maar doet ze nu niet meer toch?
Mijn eetlust is in ieder geval weg nu.
Dat is een fabeltje. Niet iedereen valt af door borstvoeding. De een heeft er geluk mee, bij de ander blijven de kilo’s gewoon waar ze zijn.
Volgens mij is het omdat borstvoeding zoveel calorieën verbrand
Maar ik moest ze er ook echt minimaal bij eten om de productie op gang te houden
Dat snap ik. Uiteindelijk gaat het om calorie deficit maar daar moet je echt op letten. Ik ken genoeg vrouwen die echt niet afvallen door borstvoeding. Soms omdat ze juist te weinig eten en een metabolisme krijgen waarin alles wat aangeboden wordt vastgehouden wordt. Ik probeer alleen aan te geven dat het best gevoelig kan liggen als er straks een “statement” naar voren komt met “ik ben door borstvoeding afgevallen”. An sich is dat al een gevoelig puntje.
Niet zo zwart wit, maar in principe werkt het wel zo ja. Meestal is het zo dat je lichaam dan ook om meer energie vraagt, en je dus meer honger hebt als je borstvoeding geeft. Voel me sneller slap of heb sneller honger. Vooral ook dorst jonge, ik hoef haar maar aan te leggen en ik wil water. Ligt er dus (net als normaal) denk ik ook aan wat je lichaam aangeeft en hoe goed je daar naar luistert.
Ja weet ik, maar ik vraag me af of mascha het weet haha
Die had dat ergens gelezen!!!
Klik klak
Afvallen is toch niet per se geluk hebben. Niet iedereen wil/moet afvallen