Beutyblogtopic XL #13

Ja zo shit is het! Weet ook gewoon niet meer wat ik er mee aan moet. Die hormooncrème mag alleen het laagste percentage bij je ogen, maar die heeft geen effect meer bij mij. En alles wat ik verder probeer maakt het alleen maar roder of droger.

1 like

Ja ziet er heel naar uit, vooral nu met die mondkapjes en ogen het enige zijn dat mensen zien :joy: En m’n ogen zijn een van m’n beste features.

Ik meen me te herinneren dat Vita ooit zo’n Chinese crème had tegen oogeczeem, weet alleen niet meer in welke vlog.

4 likes

Sowieso Hello Fresh spon

3 likes

Ik ben allergisch voor lichtere hormoonzalven dus smeer ik toch soms naast mijn oog. Twee daagjes maar. Geeft zoveel verlichting!

Maar Verder vind ik dan lanoline fijn om te smeren. (Tepelzalf van Medela :grin:)

1 like

Nikkie heeft een video gemaakt met de ins en outs over de video die ze maakte met Adele. Daarin vertelt ze dat ze supppppperzenuwachtig was en onder giga tijdsdruk stond want ze hadden maar 45min. Zo knap gedaan want in dat interview zie je daar echt niks van terug. Vond het net een heel chill interview dat heel relaxed aanvoelde. Terwijl Nikkie dus innerlijk aan het sterven was van de zenuwen en hele tijd de klok in het oog moest houden.

28 likes

Hahaha huh dit is toch geen aardige reactie, en Mascha reageert echt “aaawh thanks”

31 likes

Ze doet al een tijdje opbouw naar vragen hierover.
Ze noemt regelmatig dat kleren zo ontzettend veel te groot zijn.
Hoorde haar laatst over haar ringen die zo los zitten.
Kan ze zaterdag zeggen dat er zooooooo veel vragen over zijn gekomen.

21 likes

Ik heb ook erg last van m’n ogen zo af en toe, en slik een onderhoudsdosering levocetrizine en wanneer het uitmond tot een echte ontsteking krijg ik prednison. Maar de levocetrizine doet goed zijn werk, bijna geen last meer van rode eczeem ogen!

2 likes

Haha ik vind dit echt droog

7 likes

Hahaha waar zegt Mascha dan precies wat super leuk op? Heel random dit

8 likes

Oh wow ik wil dit, morgen even de arts bellen :scream:

Zou misschien een uitkomst kunnen zijn. Ik zie er echt niet uit als zo’n ontsteking door zet dus ben blij dat dit helpt!

3 likes

Wat issss dit nu weer?? “Eigenaardig dat je straalt als die stomme kilo’s verdwenen zijn”???
Ok Linda.

6 likes

met geen woord rep je hierover.

19 likes

Hahah krijg de tering Linda.

42 likes

grtjs

20 likes

Precies dit! Ik zag ook de opbouw en de video al aankomen. Heb er ook zo geen zin in weer de ‘hoe wij zoveel zijn afgevallen’ video. En over 6maanden is alles weer erbij. Wat prima is. Maar stop it.

9 likes

All jokes aside hoop ik wel echt dat ze het onderwerp heel zorgvuldig bespreekt, het is nogal een onderwerp al helemaal gezien de leeftijd van haar doelgroep.

11 likes

Insert Mascha met bewijs dat ze een 30+ doelgroep heeft :joy:

5 likes

Hoop het ook… maar zal wel weer een trainwreck worden…

Denk aan doem dingen als: het is gewoon een grote spon video voor hellotrash of een andere maaltijdservice. Of dat het een dieet (plan) is… terwijl iedereen weet dat dieeten geen lange termijn oplossing zijn.

Of dat ze geweldige llifehacks heefft als: “laat niet 2-3 maaltden perdag bezorgen! Maar haal het ook eens af! Te voet of met de fiets!”

Argh… ik irriteer me al aan iets wat nog niet eens bestaat…

19 likes