Ik vond het ook heel erg chill hoor, maar dan wel versneld. Het is heel satisfying ofzo? Maar teeeering duur
Tering die wenkbrauwen
Wat is daar mee? (Oprecht benieuwd, heb geen verstand van wenkbrauwen)
Ik zie t ook niet?
Ik vind het zo grappig day Mascha het altijd heeft over krullen maken en het eindresultaat is altijd misschien net aan 2A slag (oftewel stijl met een golfje).
Meega dun vooral aan het uiteinde, en heel puntig. Vooral op die foto rechtsonder vind ik het er echt heel raar uitzien. Ze lijken ook heel hoog te zitten of zo
Ik vind ze wel mooi eigenlijkā¦
Hahahaha prima hoor smaken verschillen
Borrelplank voorbij?! Borrelplanken verdienen imo ogen een eigen schijf in de schijf van 5. Als je dat niet regelmatig eet, houd je dan wel echt van jezelf?
Ik heb samen met mijn moeder een Cricut, kosten gesplitst en ben er mega blij mee! Vanaf de eerste spon video over de Cricut van Mascha begrijp ik deze samenwerking al niet. Je kan zo veel mooie en creatieve dingen maken met die machine en wat maakt Mas. 2 glitter kerstboompjes om leuk op je bureau neer te zetten (?) en waarschijnlijk lang geleden in groep 3 ook al eens zelf gemaakt hebt gewoon met een schaar.
Misschien ben ik ook wel een beetje jaloers hoor. Zij krijgt al die mooie Cricut spullen opgestuurd, en als de spon samenwerking voorbij is staat dat ding straks te verstoffen in een hoekje Mascha kennende
Ondertussen vraag ik mezelf nog steeds wtf cricut is
Dacht eerst ook dat er circuit stond.
Ik moest steeds aan een krekel denken en vroeg mij de eerste keer dan ook af waarom iedereen dat zo fout schreef (al dacht ik ook dat de verkeerde schrijfwijze een grapje was)
Een printer en snijder in 1 waar je vormpjes en labels en stickers mee kan maken
Klinkt als een activiteit voor de plaatselijke soos op het woensdagavond knutselclubje.
Ja, die beschrijving klopt wel!
Ik haal de steeds de cricut en de chaturie door elkaarā¦ maar je zou met die cricut ook een papieren kaasplankje kunnen uitsnijden?
Zou het papieren snijplank wel even lamineren
De vraag van de dag van Mascha: wat lijkt je erger? Een droge pijnlijke eczeemhuid die open barst of een vette huid want zij heeft wel acnee ( met de klemtoon op ac) hoor.
Die vraag kan echt alleen gesteld worden door iemand die absoluut geen idee heeft wat eczeem is.
Vannacht weer wakker geworden van het geluid van mijn peuter die haar armpjes over de muur schuurt in een poging de jeuk te verlichten Zelfs als het bloedt houdt ze nog niet op
Hele heftige acne lijkt me ook verschrikkelijk trouwens, maar dat heeft Mascha toch niet?