Beutyblogtopic XL #13

Ik heb een Brother scan 'n cut, is net iets anders als een Cricut omdat ie ook nog kan scannen, en ik ben er echt gelukkig mee, haha.

Ik maak kaarten en als ik van een stempel geen stans heb scan ik het in en snijdt het apparaat het voor me uit.
Hij snijdt papier, karton, vinyl, stof, leer enz. Je kunt er patronen op stof mee tekenen, gewoon tekenen, uitsnijden, logo’s mee maken, afdrukken, bestanden omzetten enz.

9 likes

Aaah dit soort kaarten maakt mijn oma maar dan mooier. Ze is er ook altijd heel trots op:

59 likes

Die maakten we vroeger op school om dan te verkopen op de Fancy Fair voor kinderen in Afrika!

7 likes

Haha hoe lief!

3 likes

Oh hier krijg ik poëziealbum vibes van

5 likes

Oh jaaaaa!

1 like

nee het is zelfs niet erg als je lijkbleek bent in de zomer

7 likes

Love deze titel :ok_hand:t2:
Volgende week krijgen we “omelet maken zonder ei”

Je kan toch gewoon kaasplankje zeggen?

77 likes

Omg zelfs nadat ze vorige week op Instagram had geplaatst dat ze de betekenis van charcuterie verkeerd had begrepen hahaha.

5 likes

Ze had ook moeite met het uitspreken met charcuterie. Snap het, het is niet een woord dat je in het alledaagse leven vaak gebruikt. Maar martel jezelf niet en noem het een kaasplank/borrelplank/trog/snackplank/etcetera

16 likes

Borreltrog is inderdaad het woord van toepassing

13 likes

Wat doet Mascha als ze ontdekt dat het in te pakken cadeau iets te lang is voor de breedte van het papier

• Past niet, dan maar niet inpakken
  • Kwartslag draaien
  • Twee keer een helft inpakken

0 stemmers

4 likes

Ook board in plaats van plank. Error.

2 likes

Vooral irritant dat titel met kleine letter begint. Ook zo’n luie fout.

3 likes

Dat is trendy nu, mensen zetten juist auto caps uit om geen standaard hoofdletters te gebruiken. Maar ok het is Mascha dus hoogstwaarschijnlijk wel een fout of gewoon low effort :sweat_smile:

3 likes

Ben nu wel echt benieuwd! :laughing:

1 like

De meesten geven het juiste antwoord.
Ik zat met open mond te kijken wat ze aan het doen was.
Hoezo komt een kwartslag draaien niet in haar op?

2 likes

Zilverfolie trend is over?

5 likes

Zo zonde! Ik heb nav haar tip vaak in zilverfolie ingeplakt. Mijn moeder werd dan boos want ‘zonde van de zilverfolie’. Echt raar want dat is naar rato veel goedkoper?!

2 likes

Maar wel véél slechter voor het milieu.

24 likes