Beutyblogtopic XL #13

Een Cricut lijkt mij echt wel leuk om te hebben. Maar ik heb die €300 of wat het ook precies is er echt niet voor over.
Als ik zo’n ding zou hebben, zou ik hem de eerste weken heel veel gebruiken om hem daarna nauwelijks meer aan te raken. Voor het apparaat ben je al veel geld kwijt maar je moet ook het papier en alles er nog extra overheen betalen natuurlijk…

5 likes

Cricut is de broodbakmachine/cupcakemaker/popcakemaker/ander overhyped foefje van 2021

10 likes

Tip: gewoon niet kijken👍

5 likes

Misschien bedoelde ze daar de PR afdeling van circut mee… die vroegen erom.

10 likes

Hehe

@Zoeva kijk nou :sob:

1 like

Ik kijk even naar die nieuwe beautygloss video, want ik ben altijd nieuwsgierig naar andermans creaties. Mascha heeft echt een typische xenon stijl. Gezellig ja, maar smaakvol….tja het is iemand zijn smaak

Oh sorry had jij deze gemaakt voor @Zoeva ? :joy: ik wilde niet gemeen zijn :stuck_out_tongue:

1 like

Ik snap die obsessie met gekleurd licht niet - je ziet het bij Mascha en ook bij Jessie. Zo’n lamp van Phillips die je dan op paars (?) en groen (?) kan zetten, of kan laten knipperen. Vind ik echt lelijk.

22 likes

Ik zie net deze vlog, maar een kerstboom die alleen Grefoef kan besturen want alleen hij heeft de app, zonder ballen, die een stand heeft waarop de Amerikaanse vlag wordt geprojecteerd op de boom, dat is toch wel de ultieme foefjes boom.

22 likes

Haha we hadden het gister in het oma topic over dit soort kaarten en hoe ontspannend het is om te maken

3 likes

Wel jammer dat Mascha nog steeds geen spon vaatwasser heeft gekregen, terwijl ze er bijna elke vlog zó hard haar best voor doet

16 likes

schijbaar kan zelfs manager max niet om een wereldwijd tekort aan vaatwassers heen

3 likes

Wow een cricut. Ik had er nog nooit van gehoord.

Zalig zijn de ontwetenden…

12 likes

Wat is het?:joy:

4 likes

Hoe fucking lazy kan je worden. Gewoon bijna 10 min aan filmen van een scherm met je normale camera bij die cricut video. Hoe lui is het dan om niet even een schermopname te maken??

3 likes

Hoeveel geld gaat er ook gemoeid met deze spon. Regelmatig in vlogs, op Instagram meerdere keren en nu een hele zaterdagvideo.

2 likes

Nou maar echt, ik dacht dat ze circuit fout had gespeld en een soort wedstrijd dyi iets deed.

Oké heb besloten het net toch maar even te googelen, snap nog steeds niet wat het is. Een papiersnijmachine?

2 likes

Ik maakte 20 jaar geleden in de brugklas al T-shirts met transferpapier van de HEMA

Wat is hier zo intens bijzonder aan?
Heb de video gekeken, maar snap het echt niet?

2 likes

Een snijmachine? Ik heb t ook gegoogled net als @KatMaxi en ik ben

Maar wel slim van die mormonen om een rolsnijder voor een paar barkies te verkopen aan mensen met hobbies.

5 likes