Beutyblogtopic XL #13

Doet me denken aan dat mijn neefje en nichtje (4) aan het bespreken waren waarom de Sint wel bij de een, maar niet bij de ander was geweest.

‘Heb je wel gezongen?’
‘ Ja meerdere liedjes?’
‘Ik had een hele grote wortel, jij ook?’
‘Ja ik ga er meer wortels bij doen’

Even veilig thuis bellen voor hun ouders voor deze brute mishandeling

35 likes

Ahh dit klinkt wel als een heel lief gesprek om te aanschouwen

6 likes

Ik vond het heerlijk. Ze hebben aan de lopende band dit soort gesprekken. De rest van de tijd hebben ze ruzie, dat is de keerzijde

4 likes

Jongens dit verschil kan toch niet

32 likes

Ik snap de obsessie met self tanner sowieso niet goed. Is het nou echt zo rampzalig dat je midden in de winter er een beetje wit uitziet? Net zoals de rest van Nederland?

65 likes

Wat een lelijke kerstboom hebben de foefs, je kan hem met een app bedienen?? Dat heeft toch weinig meer met een echte kerstboom te maken

Oo en Cynthia gaat weer 2 weken naar Curaçao, echt jaloers op hoe vaak die meid vakantie heeft

8 likes

nee ze tanned haar gezicht niet, dit is foundation die totaal niet matcht.

2 likes

Als iemand waarbij mijn hoofd, nek en handen van nature niet matchen ben ik altijd bang om eruit te zien als Mascha op deze foto. Maar als ik deze foto zie valt mijn kleine kleurverschil nauwelijks op :see_no_evil:

3 likes

Heb ik dat goed gehoord dat ze er maar een paar ballen gaan inhangen omdat hij zo al mooi genoeg is?

Ik vraag mij echt af wie er, buiten de spon deals, een cricut koopt en gebruikt. Behalve mensen die er professioneel of beroepshalve iets mee doen maar als gewone mens is dat toch een dure aankoop en zie ik mezelf dat niet dagelijks of weekelijks gebruiken.
Ik heb net gezien dat Mascha haar zaterdagvideo een diy cricut is vandaar.

4 likes

Mensen die zichzelf creabea’s (:nauseated_face:) kopen die krengen waarschijnlijk ook

1 like

Hahaha ja haar lichaam is tintje Ariana Grande 2008 en gezicht en nek Ariana Grande 2017.

13 likes

Vergis je niet in hoeveel serieuze hobbyisten voor hun hobby over hebben.

4 likes

Ik vind die Cricut stukjes in haar vlog zo saai. En nu is het een hele zaterdagvideo. :yawning_face:

7 likes

Op insta zegt ze ook nog “you asked for it”, nou meit niemand zit hier op te wachten

3 likes

Die video leek me semi interessant maar ga geen 50 min naar mascha luisteren.
Tip: 1.5 keer zo snel afspelen
Maakt het ook iets vermakelijker. Ze zegt bizar veel ‘oh my god’ en ‘spelen’

1 like

Tip: doorspoelen naar 49:59

7 likes

Helemaal waar, ik wil hem ook voor kaarten maken ( geen lelijke 3d hoor).

2 likes

Ik geloof er helemaal niets van!

:joy:

8 likes

Hahahaha! Dit meer

2 likes

Met you bedoelt ze cricut

3 likes