Beutyblogtopic XL #13

Dit is die gast van Temptation toch, Sonny?

6 likes

Mr. Pur Pose/purpoos inderdaad :smiley:

8 likes

Goh hij heeft zijn purpoos wel gevonden zo te zien

15 likes

Haha bij de eerste foto dachtt ik dat het Andre H was

32 likes

Oooh stel je voor dat Mila met een stel watervaste stiften de schoenenkamer vindt :heart_eyes:

23 likes

Hahaha ‘goedzo milaaaaaa zoo knappp’

6 likes

Hij lijkt meer op Andre Hazes jr dan Andre Hazes jr doet

24 likes

7 likes

Mij ook! Maat No Way dat ik die affiliate link ga gebruiken

1 like

“Kunt u een foto sturen van de achterkant?” :joy:

5 likes

Haha ja ik overweeg sterk dit te doen.

8 likes

Het is eigenlijk best misleidend dat die foto er niet bij zit, als je op basis van deze foto dat kussen koopt verwacht je niet dat er een anus in zit :thinking:

5 likes

Ik krijg bijna het gevoel dat krek dan eerder boos wordt op Mas dan op Mila. ik zie die twee mila alleen maar ophemelen, zou nooit iets fout kunnen doen

4 likes

Hahaha Mas dr poging tot een zielig verhaal over haar Sinterklaaservaringen als kind in extreme armoede wordt even goed gekanteld door Krek

11 likes

Ben het niet vaak met Gre eens, maar nu zat ik toch wel even Goooo Grefoef!

5 likes

Haha ja that backfired :laughing:

7 likes

Het is ook niet niks elke dag je schoentje zetten en vervolgens niks krijgen op pakjesavond :crazy_face:

4 likes

Zo nooit gedacht dat ik het eens helemaal eens met Grefoef zou zijn. Zulke uitspraken doet ze heel vaak, over diverse onderwerpen. Never forget dat ze het voor elkaar kreeg de Pride om haar en haar slachtofferschap te laten draaien.

12 likes

Inderdaad. Zielig doen omdat je 2 weken lang (hoe lang is Sinterklaas in het land?) dagelijks een cadeautje kreeg en niet iets op vijf december, terwijl er ontelbaar veel kinderen zijn die Ă©n niks in hun schoen krijgen Ă©n geen pakjesavond vieren.

16 likes

Ik snap gewoon niet hoe je elke dag je schoen kan zetten en daar zielig over kan doen? Ik heb precies hetzelfde gehad en altijd gedacht hoe lucky is was daarmee, dat m’n ouders het niet niet ‘wisten’ dat het niet elke dag hoefde. hoe fucking chill elke dag cadeaus