Ik hoop eigenlijk dat ze snel een tweede kind krijgen puur omdat Krek dan zijn eigen kamer moet opofferen, vind dat echt een prachtig vooruitzicht.
Volgens mij heeft Mas ooit in een vlog gezegd dat ze dan haar kamer gaan opofferen als kinderkamer.
Hahaha wat?? Even een aanname hoor maar hun hele inkomen is gebaseerd op Mascha haar werk en dan offert zij haar kamer op
Sowieso niet. Je moet ergens je strijd kiezen en ik geloof 100% dat Krek’s heuvel zijn schoenenkamer is.
Hahahahahhahaha wat? Maar haar kamer is waar het geld verdient wordt, die van hem waar het uitgegeven geld tentoongesteld staat.
Iets in mij zegt dat Gregor zich ontpopt tot een monster als die schoenenkamer, sorry man-cave, ooit moet verdwijnen.
Ik denk dat ze dan gaan verhuizen. No way dat die 2 kamers samengevoegd kunnen worden qua hoeveelheid spullen.
Hebben gekocht is te lang
Ja, alles.
Plottwist: Gregor IS gewoon het 2e kind…
Inclusief stampende voeten en immens grote pruil lip ben ik bang.
Cynthia heeft een tijdlang beweert dat ze niets aan haar blog meer verdiende, maar de afgelopen weken hangt het ineens aan elkaar van de spon?
Uiteraard oude bekenden zoals Parfumado (), havermout en Wakuli en die sieraden die wel vaker voorbij komen, maar gisteren dekbedden en vandaag ineens een waterverfcursus?
Zou dat nou echt door de feestdagen komen? Allemaal tegelijk, soms meerdere in een artikel. Ik snap dat ze denkt, even cashen nu het kan, maar het is zo gek dat in een keer alles tegelijk komt.
Die waterverfcursus lijkt me oprecht heel leuk
“Een enorm mooi cadeau voor de feestdagen” over die roomsprays van Parfumado. Nou je kan ook overdrijven natuurlijk, blijft gewoon een huismerkje (sorry ik ben een snob!!!).
Ik moet zeggen dat ik het artikel niet zo vervelend vond. Al is het product m.i. geen eigen blogpost waard. Ik zou 't in een artikel met cadeautips hebben gegoten, maar dan betaalt het vast minder.
Daar stond het óók in hoor haha
Dubbele cash
Haha alle schaamte voorbij. Ik kreeg laatst een aanbod voor een barterdeal voor dit soort kussens:
Ik moet toegeven dat ik even heb getwijfeld, maar ik heb toch voor mijn eigenwaarde gekozen.
Ik had vroeger als kind zo’n kussen van een liggende kat en die had ook echt een zichtbaar poepgat, haha dit komt ineens naar boven, zaten we altijd om te lachen.
Edit: omg ik vind hem gelijk op Marktplaats.
Helaas komt de anus niet in beeld.