Beutyblogtopic XL #13

Beetje een biecht, maar ik vind de woonkamer verdieping van de foefs best wel mooi geworden nu het steeds meer af is! :face_with_hand_over_mouth:

Edit: En met uitzondering van de slaapkamer de rest ook wel.

Heb jij de woonkamer dan al eens kunnen zien? Ik zie alleen maar donkerā€¦

Telkens als ik de foefs zie heb ik geen idee hoelaat het bij ze is. Het is alleen maar donkerā€¦ en moet dan steeds aan die bane uit batman quote denken en hoop dat mila wat meer daglicht krijgtā€¦

Ah you think darkness is your ally? You merely adopted the dark. I was born in it, molded by it. I didnā€™t see the light until I was already a man, by then it was nothing to me but blinding! - Bane

23 likes

Haha ja in de laatste vlog (denk ik, ik liep een beetje achter) waar de lampen net hangen en ze zegt dat de trap nog moet etc.

3 likes

Ja voor de trap wil ze glazen deuren met goud ofzoā€¦
Echt wtfā€¦?!

Een traphekje is te normaal

6 likes

Ze was toch zooo tevreden met de trap.

1 like

Toch niet :woman_shrugging:

Gregor had dit bedacht. Net als die lelijke trap in de bunker.
En Mascha is tevreden met alles wat gregor bedenkt.

3 likes

Ben zo benieuwd dat mijn man zich niet bemoeid met ons interieur :joy:

1 like

Gewoon allemaal dingen voorschotelen die jij ook mooi vind. En dan hem mee laten beslissen. Zit je nooit fout

1 like

Idd dit dus.
Als ik vraag aan mn vriend wat hij mooi vind zegt hij steeds ā€˜weet ik nietā€™ maar als ik voorbeelden geef (van dingen die ik zelf ook mooi vind) vind hij het veel makkelijker om te zeggen wat hij wel/niet leuk vind :biggrin:

2 likes

Ik zou willen dat ik vrolijk kan worden van dingen zoals mascha vrolijk wordt van haar spiegelsā€¦

3 likes

Wat zitten ze nu weer te braggen met hun 240 genres aan muziek :joy:

Dat betekent gewoon dat je geen smaak hebt hoor.

6 likes

Wat is dit??? Gadverdamme stop dan gewoon met selftan

30 likes

31 likes

Grootste beautyblogger van Nederland.

26 likes

OMG echt een halve vlog lang Gregor die Mascha plaagt met zā€™n Garmin, wat is dit toch voor vent johā€¦ :neutral_face:

3 likes

Gurrrrrmin bedoel je zeker

5 likes

Hoe kan zij nog steeds zo slecht zijn in selftan als ze het al zo lang zo vaak gebruikt

Die heeft gewoon echt niets beter te doen nadat hij al zn sneakers heeft zitten bewonderen en gaat daarom Mas maar lastig vallen. Waarschijnlijk vind Mas het helemaal geweldig onder het mom van ā€˜Foef is zooooooo blij met zn horloge, pardon, Garminā€™

4 likes