Het is maar goed dat die 2 zelf al die crap geloven anders hadden ze geen leven meer.
Ik snapte echt geen reet van dat âNederlandse bloedâ verhaal. Ging dat nou over die ontsteking of over iets anders wat me compleet ontgaat?
En BTW, hij is toch half Surinaams?
aan de LOPENDE band. Je hoort het haar ook zeggen he.
Newsflash: âAl JAREN krijgen Nederlandse kinderen aan de LOPENDE band oorontstekingen. Hoe dit komt? Niemand weet het, maar we krijgen er ZOVEEL dmâs overâ
OBSESSED ben ik ermee
SO KJOET, het lijkt wel een syteem. I CANâT.
Ooh nee, dan heb ik denk ik geen Nederlands bloed heb nog nooit een oorontsteking gehad. Of vallen keelontstekingen hier ook onder, want daar heb ik er dan wel weer meer dan genoeg van gehad
Een nationalistisch-genetisch component klinkt als iets waar Thierry heel opgewonden van raakt.
Haha oftewel ze was op een vakantiebestemming waar toevallig sowieso alleen Nederlanders komen.
Die de hele dag in vieze zwembaden liggen en daardoor oorontsteking krijgen
Ofwel centerparcs
Ja alleen wel jammer dat als het op survival of the fittest aankomt wij het onderspit delven door de oorontstekingen.
Gelukkig herkende ze de symtpomen direct VANUIT HAAR OPLEIDING!
We zijn tenminste lang
Huilen over mijn 165 cm
Ik las HAAR HAAR OPLEIDING
âandere hygiene standaardâ jeemig doe even normaal joh, alsof je niet gewoon in prima ontwikkeld Europa bent Honderden mensen per dag baden daar zonder enige problemen maar tuurlijk bij de minste aanraking met water heb je meteen een ontsteking te pakken hoor
âIs ook een ontstekingâ toch, dus zal wel, potato potato
Lol ik weet nog dat dit sint was en dat ze er destijds ookal over schreef dat dit blijkbaar zoooo veel voor kwam hahaha
En volgens mij gingen ze naar Ibiza?
Volgens mij had Mascha het laatst over dat Nederlanders zo weinig hun handen wassen. Misschien hebben we daardoor zo vaak oorontstekingen
Geeft weer een andere betekenis aan de uitspraak âPoep in je oren hebbenâ.
Nee, het enige dat wij weinig wassen zijn de gordijnen