Beutyblogtopic XL #13

Het is maar goed dat die 2 zelf al die crap geloven anders hadden ze geen leven meer.

7 likes

Ik snapte echt geen reet van dat “Nederlandse bloed” verhaal. Ging dat nou over die ontsteking of over iets anders wat me compleet ontgaat?
En BTW, hij is toch half Surinaams? :eyes:

9 likes

aan de LOPENDE band. Je hoort het haar ook zeggen he.

Newsflash: “Al JAREN krijgen Nederlandse kinderen aan de LOPENDE band oorontstekingen. Hoe dit komt? Niemand weet het, maar we krijgen er ZOVEEL dm’s over”

27 likes

OBSESSED ben ik ermee

9 likes

SO KJOET, het lijkt wel een syteem. I CAN’T.

9 likes

Ooh nee, dan heb ik denk ik geen Nederlands bloed :joy: heb nog nooit een oorontsteking gehad. Of vallen keelontstekingen hier ook onder, want daar heb ik er dan wel weer meer dan genoeg van gehad

4 likes

Een nationalistisch-genetisch component klinkt als iets waar Thierry heel opgewonden van raakt.

40 likes

Haha oftewel ze was op een vakantiebestemming waar toevallig sowieso alleen Nederlanders komen.

30 likes

Die de hele dag in vieze zwembaden liggen en daardoor oorontsteking krijgen

19 likes

Ofwel centerparcs :crazy_face:

8 likes

Ja alleen wel jammer dat als het op survival of the fittest aankomt wij het onderspit delven door de oorontstekingen.

9 likes

Gelukkig herkende ze de symtpomen direct VANUIT HAAR OPLEIDING!

32 likes

We zijn tenminste lang

Huilen over mijn 165 cm

3 likes

Ik las HAAR HAAR OPLEIDING

3 likes

“andere hygiene standaard” jeemig doe even normaal joh, alsof je niet gewoon in prima ontwikkeld Europa bent :rolleyes: Honderden mensen per dag baden daar zonder enige problemen maar tuurlijk bij de minste aanraking met water heb je meteen een ontsteking te pakken hoor :joy:

11 likes

“Is ook een ontsteking” toch, dus zal wel, potato potato :stuck_out_tongue:

7 likes

Lol ik weet nog dat dit sint was en dat ze er destijds ookal over schreef dat dit blijkbaar zoooo veel voor kwam hahaha

En volgens mij gingen ze naar Ibiza?

3 likes

Volgens mij had Mascha het laatst over dat Nederlanders zo weinig hun handen wassen. Misschien hebben we daardoor zo vaak oorontstekingen

7 likes

Geeft weer een andere betekenis aan de uitspraak “Poep in je oren hebben”.

14 likes

Nee, het enige dat wij weinig wassen zijn de gordijnen

4 likes