Whaha ik krijg nu ook echt Lotte’s video met exact t zelfde concept als suggestie. Van 1 jaar geleden!
Mascha die als extra video een mega gedateerde tutorial plaatst met in die titel (van die tiktoktrend)…ohja, die tiktok trend, lekker specifiek weer meid. Het is allemaal zo voorspelbaar lazy. En t geld blijft maar stromen ondanks de zero effort.
ja omdat iedereen hier blijft kijken naar tering oninteressante shit om vervolgens hier erover te zeiken dat het toch niet normaal is dat ze nog geld verdient aan jullie eigen views
Vind dit van die dooddoeners.
Massa die beweert in haar instastories ‘een charcuterie’ te hebben gemaakt.
Foto van wat stokbroodjes, kaas en olijven.
Ok
Hahahahaha. Nouja er staat nog ‘poging tot’ bij.
Charcuterie mislukt, wel mooie borrelplank.
Ja echt belachelijk anyway heb je gezien hoe ze haar vaatwasser inruimt?? Daar vind ik wat van hoor dat deze meid geld verdient met deze troep man man man zit morgenochtend weer klaar om me te ergeren
Nou jij let echt niet goed op hoor want ze heeft niet eens een vaatwasser en moet alles met de hand wassen
Nederlandse versie
Lol het valt me nu pas op dat de foefjes nog steeds niks hebben bedacht voor hun traphekjes probleem en nog steeds de box als barricade gebruiken
Je bedoelt dat ze nog niks gesponsord hebben gekregen voor hun traphekjesprobleem.
Dan zullen ze eerst een dramatische opname van Grefoef die (met zijn koffie bevlekte sneakers)van de trap af rolt moeten posten op hun Insta.
Neeeeee ik had een zwak moment, klik de vlog aan want denk oh is maar 5 minuten kan niet dat er iets heel typisch gebeurt maar jawel hoor het was direct raak:
Begint ermee dat Mila een oogontsteking heeft, waarna mas een vaag verhaal over oorontstekingen begint, ookal heeft Mila dus oogontsteking maar het is beide een ontsteking???
Dan gaat het verder van Mila had het nog nooit gehad “maar het schijnt dus zo te zijn dat het bij Nederlandse kinderen heel veel voorkomt” en als niet-Nederlands bloed heeft Mascha het zelf nooit gehad (volgens mij doelt ze op een oorontsteking maar again, Mila heeft een oogontsteking) maar Gregor als kind heel vaak “en het is echt een ding, iedereen hier krijgt ook buisjes enzo” en “Mila is half Nederlands dus ik was al bang van zij gaat dit ook hebben”
MAAR ZE HEEFT DUS HELEMAAL GEEN OORONTSTEKING!!! Maar last van haar ogen!!!
Hahahaha ik ga nu kijken
Hahhaa ja Jezus dit verhaal. En dan bleek het uiteindelijk ‘half een oogontsteking’ te zijn
Hahahaha ik moest hardop lachen Wat voor onderzoek heeft ze ook gedaan dat ze weet dat Nederlandse kinderen hier vaak veel last van hebben en bij niet-Nederlandse kinderen niet?
Mijn over over groot ouders waren wit en Nederlands dat verklaart dus vast mijn oor ontstekingen
Is het een halve oogontsteking als de ontsteking bij één oog zit??
ik wil eigenlijk ff dat er een bundel komt van al jouw vlog reviews
ga binnenkort iig een zaterdag besteden aan wat teruglezen, toen ik net op het forum kwam/de blogtopics ging lezen waren ze reguliere kost volgens mij
De bron, zoals je wss al had vermoed is één persoon ooit die iets zei dat Mascha totaal uit verband heeft getrokken en waarna ze tot eigen conclusies is gekomen:
Overigens heeft mevrouw ‘ik heb geen Nederlands bloed’ zelf een DUBBELE oorontsteking gehad maar dat kwam dan weer door hygiëne en niet door afkomst, dus kennelijk is het nationalistisch-genetische component alleen soms relevant