Beutyblogtopic XL #13

Haha, alleen in zijn gezicht? Wat wonderlijk

6 likes

Oja ik heb ook top bottom, maar wel met zoā€™n lipje idd!

1 like

Whaha ja zeker als je bedenkt dat ze aan die kant aan het water wonen

@Neroli heeft dit ontkracht, sorryyy fake news

2 likes

Nee zij slapen aan de straatkant en Mila aan waterkant volgens mij.

3 likes

Huh en ze gingen daar gewoon slapen zonder gordijnen? Ik kan me hier echt niets bij voorstellen haha

1 like

In Babylon hadden ze ook nooit gordijnen
(Waarom weet ik dit)

1 like

Maar waar komt die hele hoe vaak was jij je gordijnen mythe dan vandaan???

13 likes

Ken je die mop van die gordijnen?

Die hingen er niet

10 likes

Huh ja wow. Misschien van haar huis dat ze alleen woonde?

2 likes

Heb de vlog net ook zitten kijken maar serieus 20 minuten lang alleen maar gordijnen open en dicht doen, ik dacht spoel door naar wat leukere content maar dat was er gewoon niet? :cry: Zal wel moeten voor de spon maar boeiendddā€¦ :roll_eyes:

5 likes

Wij wonen ook hoog en tot we een baby kregen hadden we ook geen gordijnen. Niemand kan toch naar binnen kijken. Heerlijk om je in je blote kont niet druk te hoeven maken om pottenkijkers haha.

En onze ervaring met Veneta is ook dat het SUPERlang duurt. Maar in hun geval had ik er idd ook tijdelijke gordijnen neergehangen.

Oh als je het gewend bent vind ik het ook niet raar, maar als je het vervelend vond om licht van een lantaarnpaal in je smoel te hebben dan hang je toch iets op?

Ik heb wel altijd graag gordijnen in mijn slaapkamer, lekker donker.
Ik ben ook hoog opgegroeid (7 hoog) en na het douchen legde mijn moeder de handdoeken voor de tv op de grond in de woonkamer. Niemand die ons blote meisjes zag

Echt wennen hoor later in een rijtjeshuis, al die mensen die langslopen

4 likes

Het was ook echt telkens ā€œJa hij kan zo omhoog. Of zo een beetje naar beneden, als je dat wilt. Hoeft echt niet helemaal dicht. Je kan 'm ook een beetje half doen.ā€ Echte lifehacks weer. En die kleuren die ze dan wilde laten zienā€¦ in het donker :cry:

8 likes

Onze Mas heeft weer een parel van een tuuuutorial op het web gegooid: heatless curls! Zoā€™n 2 jaar na de hype! best and biggest beutyvlogger of NL :heart_eyes:

18 likes

Ik kon alleen maar naar de mislukte zelfbruin handen kijken

6 likes

Dat ze daar nog steeds geen routine/systeem/hack/spon voor heeft :woman_shrugging:

3 likes

Trucje!!!

4 likes

Ik vind het zo raar dat wanneer iets bij haar super slecht uitpakt ze altijd zegt ja maar ik ben geen professional en dat een ander moment ineens begint over de opleiding die ze heeft gevolgd en daardoor alles weet over haar/make up en huidverzorging.
Nu ook weer een heel stuk over waarom ze vanuit wat ze heeft geleerd bij haar opleiding geen fan is van heatless krullen en dat ze daarom zo lang heeft gewacht met deze video maken

24 likes

Waarom maakt ze hem dan Ć¼berhaupt

12 likes

Ik had in mijn studentenkamer heel lang (half jaar gok ik) geen gordijnen want geen zin om te kopen, alleen vitrage. Toen kon ik van iemand gordijnen overnemen en nu denk ik ook wtff hoe sliep ik toen zonder??? :sweat_smile:

3 likes