Inderdaad mega saai een vlog over de gordijnen. Snap wel dat ze er blij mee zijn na zo lang in een huis te wonen zonder en dus nul privacy, vooral savonds. Wat ik dan weer niet snap is dat je liever een spon deal hebt en er 3 maanden (of wel meer?) op moet wachten in plaats van ze zelf aan te schaffen en gelijk de mogelijkheid hebt om met gordijnen dicht te gaan slapen. Zelfde geldt voor de lampen trouwens, op een gegeven moment zeg je toch joee laat maar
Sowieso moeten ze zooo lang wachten op alles, ze hebben ook nog steeds hun vaatwasser niet en dingen zijn nog steeds niet af. Heeft toch nadelen, zo’n spon huis
Ik heb geen spon huis en wacht ook al sinds augustus op m’n eetkamerstoelen.
Volgens mij is dit nu de norm hoor. Zelfs de Ikea heeft momenteel niks op voorraad. Bevoorrading is een wereldwijd probleem.
Dat is de enige manier om Mas’ vlogs te kijken, als je ondertussen iets anders doet dat ongeveer 10-15 minuten duurt. Ik kijk alleen haar vlogs op dagen dat ik make up op doe, daar zijn ze precies onboeiend en kort genoeg voor.
Maar zou nooit gefocussed een kwartier kunnen kijken.
Balkon bar? … mooie chill plek voor die dikke amsterdamse FEBO duiven zul je bedoelen!
Ohh ik vind het echt fijn voor ze! Ik zou net zo blij zijn omg maanden zonder gordijnen echt hoe leef je dan? En echt mooi gelukt allemaal vind ik!
Haha same! Ik zet het ook alleen op tijdens makeup/haar, soort white noise.
Nou als ik zoveel gordijnen gratis krijg zou ik er ook wel 20 minuten over kunnen hypen hoor
Mascha heeft zelfs een pedicure gratis geronseld.
Ben wel een beetje jaloers. Gordijnen boeien, gratis mijn eelt verwijderen heb ik wel oren naar
Ik keek laatst eens een vlog van Anna Nooshin, en naar aanleiding van een vraag van haar naar tips voor zijden kussenslopen heeft ze dus direct van 3 of 4 bedrijven een pakket met die kussenslopen toegestuurd gekregen. Aan de ene kant chill maar ik zou zo moe worden van zoveel spullen steeds en al dat karton en afval.
Ik ruim de vaatwasmachine ermee uit en in ’ smorgens. Je mist vooral niks als Gregor praat😂
Komt denk ik ook omdat ze alles hebben laten ophangen door Veneta (tenminste, die mannen droegen een Veneta-shirt). Ik heb mijn plissé-gordijnen ook bij hen besteld en moest daar een aantal weken op wachten, maar had ik inclusief ophangen gewild dan kwam daar nog +2 maanden aan wachttijd bij. Ze zeiden destijds dat ze veel te weinig mensen daarvoor hadden (dit was in 2019 en zal nu niet veel anders zijn denk ik).
Ik heb ook die plissegordijnen van Veneta en ik vind ze erg gammel.
Ohh dat geloof ik zeker! Hoor ook om me heen dat levertijden voor verschillende dingen echt verschrikkelijk lang zijn! Maar ze zijn in juli dat huis in gegaan, kan me gewoon niet voorstellen om zo lang in een huis te wonen (zeker hun huis met die grote ramen aan beide kanten) zonder gordijnen. Mascha gaf zelf al eens aan dat ze echt moest oppassen wat ze deed met omkleden en Mila aankleden etc. en mensen zo de slaapkamer in konden kijken. Lijkt me vreselijk! Dan zou ik toch desperate op zoek gaan naar een andere oplossing, spon of niet
Wij ook. Vind ze echt geweldig, of naja het concept.
Die plasticjes aan de touwtjes zijn zo kut en gaan elke keer kapot
Wij hebben top down bottom up (hele mond vol) plissé’s van Veneta en die bevallen wel heel goed. Maar die doe je niet aan een plastic lipje omhoog maar verstel je met touwtjes. Na 3 jaar is dat nog steeds stevig, en duettes van luxaflex zelf waren drie keer zo duur
Ook dat er een lantaarnpaal bij hun slaapkamer staat die in gregor zijn gezicht schijnt….
Dan hang je er toch wat voor als noodoplossing???
Da’s te makkelijk joh
Ik heb 2 weken geleden vouwgordijnen bij Veneta besteld en ik wilde per se een monteur. Die gordijnen zijn ook niet hoogst noodzakelijk in mijn woonkamer want ik woon hoog. Ze komen 14 februari langs, dat was de eerst mogelijke datum…