Beutyblogtopic XL #13

Waarschijnlijk bedoelt ze een sociale werkplaats, mensen met afstand tot arbeidsmarkt

17 likes

AAAH omg!

4 likes

Ik zie hier niks over terug. Op de website noemen zichzelf steeds ā€œsocialā€ maar nergens zeggen ze wat ze daarmee bedoelen.

Wel dat bamboo milieuvriendelijk is.

6 likes

Bij over ons staat dat ze samenwerken met sociale werkplaatsen

5 likes

Jaaa vond het echt een gezellig filmpje. Lag ook echt in een scheur toen ze het over The rock hadden hahaha.

2 likes

Ik vind die balkon bars superleuk, maar bizar hoeveel geld ze vragen voor iets wat je met enige kluskennis (of een filmpje kijken) ook wel in elkaar kan knallen. De basic versie is al 80 euro pfoeh

4 likes

Tadaa sociale bamboo

19 likes

ā€˜Hoi, we hebben deze mooi balkonbar laten maken bij een bedrijf die een sociale werkplaats heeft. Zij geven deze doelgroep de kans om mooie dingen te bouwen waar wij nu veel plezier van hebben. We hopen dat jullie het ook in overweging nemen om bij een sociale werkplaats te kopenšŸ˜Šā€™

De foefs:
ā€˜Het is een sociaal bedrijfšŸ™ƒ.ā€™

Het is weer zo ongelofelijk tering lui allemaal.

89 likes

Grote kans ook nog dat ze gewoon kant en klare teksten heeft gekregen om te posten en zelfs te lui was om die te kopiƫren en plakken :joy:

3 likes

Ze zeggen zelf dat ze een sociaal bedrijf zijn :sweat_smile:
Ik snapte er al niks van.

4 likes

OOK in overweging nemen bij een sociaal bedrijf te kopenā€¦de foefs hebben het #gekregenā€¦ wat ik dan ook weer niet snap want ze wilde toch niks meer?

4 likes

Dat is op zich wel een gebruikelijke benaming. Zowel in Nederland als daarbuiten. Is soms nog wel de vraag of het echt sociaal is of meer marketing, maar zoiets als sociale werkplaatsen inzetten of mensen met een afstand tot de arbeidsmarkt hoort er vaak bij in elk geval.

3 likes

Nee dat ging volgens mij om hele stapels met pakketjes die bedrijven ā€˜zomaarā€™ opstuurden in de hoop dat ze er wat mee deed. Dit klinkt meer als een bedrijf die vooraf contact heeft opgenomen of ze interesse heeft.

Balkonbar is een bedrijf gevestigd in Amsterdam. Wij, Arjen en Daan, twee ondernemers en tevens eigenaren van Balkonbar, zijn in 2015 gestart met het produceren van de Balkonbar in samenwerking met sociale werkplaatsen.

Dit staat op de site

1 like

Hoe blij kan iemand zijn met gordijnen?
De vlog van vandaag duurt 21 minuten en het gaat 17!!! minuten enkel en alleen over gordijnen en daarna benoemd ze het ook nog nog een paar keer.

7 likes

En Greg heeft een ā€œgurrminā€ hoor. Wat wil hij daar toch mee bewijzen? Mascha heeft een Apple Watch dus ik wil ook! Maar dan een Gurrmin want die is beter en mooier.
(Vind hij)

2 likes

:money_mouth_face: :money_mouth_face: :money_mouth_face:

5 likes

Kleuters willen doorgaans altijd iets wat iemand anders ook heeft, en t liefst dan ook net iets mooier en beter.

22 likes

Echt dodelijk saai was het, mijn god. Hoe kan je denken dat dit boeiend is voor iemand anders dan jezelf? Het is dat ik mā€™n haar aan het krullen was dat ik het aan heb laten staan, maar baal dat ik de view heb gegeven :joy:

5 likes

Vind hij dan

4 likes