Beutyblogtopic XL #13

Haha dat gifje :joy: de motoriek van deze man ook, ik snap het niet.

3 likes

Surinaamse billen en moves hoor hoho

14 likes

The mom is een beetje hetzelfde clubje als het powervrouwen diner.

Maria tailor en die universal nagelvrouw zit er volgens mij ook bij. Gingen 2 jaar geleden naar disneyland met z’n allen.

4 likes

In Mas’ geval is een trui met The Mom erop ook wel noodzakelijk, dan denkt de buurman de volgende keer niet meer dat Gregor op stap is met zijn judoënde dochter.

70 likes

“Jullie wisten dit nog niet, maar Gregor kan piano spelen”

2 seconden later Gregor die 3 keer een poging doet om Jingle Bells op een babypiano te spelen en vervolgens 20 keer de verkeerde noten pakt :cry:

56 likes

Hij kan pianospelen maar wel niveau vader jacob. Mozart en Beethoven zijn te hoog gegrepen

4 likes

Is er iets wat die man nĂ­et kan?

14 likes

Duidelijk articuleren :joy:

77 likes

Tot blijkt dat hij op de middelbare school altijd 10en kreeg voor zijn presentaties, met name zijn duidelijke spraak.

1 like

Wat een een talent hè

3 likes

Als je leven te saai is om te vloggen, dan ruim je toch gewoon om de maand je sokkenlade op?
Of je filmt wat je toch al moest doen, was opvouwen, koken, opruimen. Je kunt altijd vloggen.

1 like

HAHA dit is zo typisch inderdaad.
Het is nog grappiger om het in de vlog te zien.
“Wisten jullie niet, maar Gregor kan piano spelen”

:rofl::rofl: het gaat gewoon niet 1x goed ook…

2 likes

Haaha deze reactie kwam ik speciaal zoeken. En maar blijven hengsten op dat ding op de achtergrond met alle noten verkeerd. Ik dacht nog even zou Mas het sarcastisch bedoeld hebben dan? Maar nee ze is waarschijnlink echt vol bewondering over Gregs talent.

Nikkie heeft een power of make-up video met Adele opgenomen. Heb vaker gehoord dat ze dat heel graag wilde, dus tof voor haar dat het gelukt is!

65 likes

Ik vind Adele’s muziek een van de saaiste dingen op aarde, maar ik vind haar als mens echt geweldig, Dit was echt leuk.

20 likes

Haha dat vind ik dus ook! Muziek vind ik niks, maar Adèle zelf wel heel leuk. Heb de video nog niet kunnen kijken, maar Nikkie en Adèle samen lijkt me daarom ook heel leuk.

Die 2 samen zijn echt heerlijk. Adel die gewoon aan het vloeken is, prachtig.

3 likes

Net gekeken, zo leuk! Net 2 vriendinnen die zitten te kletsen, vind dat Nikkie dat zo leuk doet. Geen standaard vragen, maar gewoon een gesprek voeren. Echt tof!

3 likes

Wat is geproduceerd op een sociale manier? Kletsende bambooplanken ofzo?

21 likes

Zal wel eerlijke loon en goede omstandigheden betekenen. Triest dat dit speciaal vermeld moet worden en niet gewoon de norm is

6 likes