uhuh. Ben nu aan het kijken waar ik een beetje goedkoop hoodies kan laten bedrukken.
Iets met “the sister”, “the grandma”, “the neighbor”, “the kdv leidster”
210 dus eigenlijk. En waars hebben ze het gekregen en zijn ze daar heel gevoelig voor. Vind ik het wel zon types voor ‘the foefs’ met hun yel.
Ik hoor bij hem ——> <—— ik hoor bij haar
“50% papa
50% mama
100% ikke!
Ook zoiets gezelligs
Ik laat deze even hier achter.
Ik denk dat ik onderhand Serenas kinderen beter ken dan m’n eigen neefjes en nichtje maar oke
Tuurlijk meid, jij bent echt de aangewezen persoon om de anderen even de les te lezen qua privacy voor je kinderen.
Ergste is: ze zeggen dus eigenlijk dat ze zich haarfijn bewust zijn van de impact én posten toch door.
Ben het prima met Serena eens hoor. Pot verwijt de ketel, maar ze heeft wel gelijk. Als je jonge kind zegt dat het niet meer actueel gepost wil mag je dat best serieuzer nemen en opschalen naar niet meer posten. Het is aan jou als ouders om de bezwaren van je kind genoeg gewicht te geven en de gevolgen te overzien. Dan is een post met een oude foto en beschrijving van hoe hij in een luier op je veranda zat net zo goed iets wat je niet meer moet doen. Die wordt namelijk ook gezien door klasgenootjes.
Renee geeft in de post aan dat haar zoon niet meer te zien zal zijn op foto’s en ze plaatst niet veel foto’s waar haar kinderen op staan. Ik vind zelf een foto ook nog wel minder invasief dan story’s met geluid en film en alles. Maarja alsnog snap ik het niet hoor. Ik ben zo blij dat mijn kinderfotos in een plakboek zitten in de kast en niet online.
Verder eens met wat je zegt @Shaaar voor het verhaal wat ze wilde vertellen had ze elke andere foto uit Curaçao van destijds kunnen gebruiken
Ze geeft aan: behalve van achteren en typt vervolgens een verhaaltje over hem. Dan denk ik: dat is alsnog een foto en de klasgenootjes weten al waar ze moeten zijn. Ik snap dat zelf dus echt niet. Waarom zoeken naar een loophole?
Uiteindelijk maakt het in mijn ogen niet uit of het beeld is of foto is of wat dan ook. Tuurlijk is het een invasiever dan het anderen, maar in dit geval heb je alle aanleiding om het allemaal niet meer te doen. Je nog vrij jonge kind vraagt er namelijk naar. Dat zegt genoeg. (Volgens mij zijn we het prima eens:p). Serena zou het niet moeten doen, maar Renee ook niet.
Waarom zoeken naar een loophole?
Omdat kinderen op Instagram lekker veel geld oplevert
“Er beter op gaan letten” klinkt alsof het een dieet is waar ze moeite voor moet doen om zich er aan te houden.
Stop er gewoon mee, niet zo moeilijk lijkt me.
echt heavy dat een klein kind dat eerst zelf moet aangeven voordat zijn volwassen, met wel volledig ontwikkelde hersens en levenservaring, moeder inziet dat je wilsonbekwame kind online posten met zn privacy fokt. en het haar taak is dat kind te beschermen voordat het het gevoel heeft niet beschermd te worden door zijn moeder.
vvvvvv sad
En zeker bij een blog over geld… laat de Kids lekker eruit
Is toch gvd niet normaal. Wat een schade dat geeft bij kinderen als je niet gehoord wordt.
Walgelijk
Oh en hij wil niet meer herkenbaar op insta, maar laat ik er wel een leuk verhaaltje bij typen dat ie in z’n luier zat. Wat niet eens interessant was voor de rest van het verhaal, gewoon er bij zetten dat de foto is gemaakt op curacao was net zo interessant geweest.
Vind het ook een heel raar niet samenhangend verhaal. Wat heeft dat kind met dit verhaal over geld te maken
Is puur om toch nog een keer een foto te kunnen plaatsen
Hoe the fuck kun je kinderen expres materiaal geven om te pesten
Ik vroeg me dit zelf ook af. Is het echt marmer… of is het gewoon een houten kast bedekt met marmer print wrap?
De marmeren kast is van marmer, Mari.
Veel vragen na het kijken van de vlogs van afgelopen dagen.
WTF?! De marmeren kast is dus van marmer (had ik serieus niet verwacht. snap niet waarom hij van marmer moet zijn als je er maar een paar randjes van ziet…)
Wat meet grekko?
Wat doet grekko na?
a. een transformer
b. een kerstboom
c. de kabouterdans als je heel erg moet poepen
d. moderne dans
Haha jammer dat je bij het eerste gifje net niet dat stukje hebt waarbij de bovenkant van de meetlint -surprise, surprise- naar beneden tieft