Dit is niet de groep mensen voor wie je het hoeft op te nemen
Huisjesmelkers als iemand ze huisjesmelker noemt
Dit is niet de groep mensen voor wie je het hoeft op te nemen
Huisjesmelkers als iemand ze huisjesmelker noemt
Sinds wanneer heb jij principes?
Hahahahaha eigenlijk nog steeds niet want de enige reden dat ik zelf geen appartement tegenover ons koop is omdat ik t een onverstandige investering vind
Dit is echt een heel makkelijk high horse om op te zitten
Ik kan dit echt niet met elkaar rijmen geloof ik? Zoân bedrijf HOEFT geen huizen op te kopen he, ze kunnen ook gewoon, ja ik zeg maar iets geks, de huizen laten kopen door mensen die er⊠zelf graag willen wonen? Ik snap echt die gedachtegang van âmijn verhuurder geeft mij de kans om een prettige woning te bewonenâ niet, nee je verhuurder ONTNEEMT jou de kans om zelf een huis te kopen omdat hij/zij geld wil verdienen.
Als je echt een prettige nette verhuurder had, dan zouden ze zeggen âhe beutyschooldropout, zou jij dit huis misschien willen kopen voor een redelijk marktconforme prijs?â en dan kun jij zeggen ânee ik huur liever maar wel bedankt voor het aanbodâ. Maar dat zou je niet zeggen, want je zou zeggen âik koop het liever nog gisteren dan vandaag van jeâ maar dat kĂșn je niet zeggen want je verhuurder wil zoân mooie bron van inkomsten niet kwijt
Superfijn dat jij een prettige verhuurder hebt!
Ik snap inderdaad wel wat je bedoelt met dat je het niet voor iedereen een passende term vindt. Ik ken alleen meerdere mensen in mân omgeving/familie die begonnen met 1 huis verhuren, maar inmiddels meerdere panden hebben en er goud geld mee verdienen. Maar ze worden boos als je ze huisjesmelker noemt of vergelijkt met Bernard van Oranje want âze vragen hele nette prijzen (echt nietđ€ź) en het zijn hele nette studioâsâ. Daar komt mijn irritatie een beetje vandaan denk ik.
Ik ken ook hele nette verhuurders die hun woningen precies onder de sociale huurgrens verhuren zodat mensen wel recht hebben op huurtoeslag. Maar daarnaast moeten de huurders nog een apart contract tekenen om maandelijks 100+ euro te betalen voor de apparatuur in de woning, want anders is het rendement toch wel laag
Oh man ik snap echt niet dat mensen denken dat dit zo hoort. Die hele bovenlaag van haar nagels is naar de kl*te.
Klaagbericht over slappe, gescheurde, dunne nagels in 3âŠ2âŠ1âŠ
250 k lijkt misschien veel maar het is snel op als je verder geen inkomsten hebt. En misschien wel ze al op pensioen op 50 ? Dan heb je ongeveer 400 k nodig om nog te overleven tot je overlijdt.
Je kan die getallen opzoeken. En op deze manier kan ze ook nog iets nalaten aan haar kinderen.
Ja deze mensen heb ik ook in mijn nabije omgeving. Die denken oprecht dat ze iets goeds doen voor de mensheid. Ik huurde van een man die bijna de hele stad heeft opgekocht en dat nog steeds doet. Ik huurde voor 1000 euro per maand een appartement (5 jaar geleden). Toen ik wegging en netjes vroeg om de servicekosten af te rekenen, kwam hij met de ene smoes na de andere. Ik wist dat hij helemaal niet kon afrekenen, omdat hij niet ieder appartement apart had afgesloten. Ik was daar absoluut niet blij mee, maar degene die ik goed ken en met deze man samenwerkt, zei dat ik dankbaar moest zijn dat ik van hem mocht huren
Ik ben hiermee wel akkoord. Ben hier ook al voor huisjesmelker uitgescholden omdat wij een appartement verhuren. ( woon In Belgie en niet Nederland, wij hebben hier zo geen problemen als bij jullie )
Ik vind het wĂ©l grappig dat ze het gewoon laat zien dat dit niet zoân handige actie was
Ja, dat zei ze ook hierna hahaha.
Nou maar daar stevent het wel hard op af, zeker als iedereen zo gaat denken. Maar bon, we zullen deze discussie verder maar niet opnieuw beginnen
Ik krijg gewoon rillingen over mijn nek hiervan. Dit lijkt mij zo pijnlijk
Oh dit heb ik ook zo gehad, duurde echt lang voor mân nagels weer de oude waren.
Ik betaalde elke maand een vast bedrag bij de servicekosten voor GWL. Aan het eind vh jaar moet de verhuurder dan kijken naar je daadwerkelijke verbruik en op basis daarvan krijg je terug of moet je bijbetalen. In mijn geval was dat sowieso terugkrijgen, want ik had nooit de verwarming aan. Dit is gewoon een wettelijke verplichting, maar verhuurder vond dat ik âmoeilijk deedâ.
Lieve mensen, willen jullie alsjeblieft
het Woningmarkttopic
gebruiken voor discussies hierover?
Dit is al de zoveelste keer dat het in deze richting off-topic gaat.
Alvast bedankt.
Oeh dat word heerlijk om daar dan een nieuwe set op te laten maken. Lekker fikken in de lamp