Beutyblogtopic XL #13

Mascha heeft Sint Maarten ontdekt.

6 likes

En als je het niet echt kent, en dan direct de eerste keer 100 kinderen in de straat hebt. Halleluja!!

Groot verschil met de 9 kinderen die bij ons langs kwamen (we wonen net buiten een populaire route)

2 likes

Ik snap haar reactie wel, ik ken het idee van Sint Maarten wel maar hier wordt dat ook niet gevierd. Dus als er ineens honderden (in haar woorden, het waren er waarschijnlijk een stuk minder Mas kennende) kinderen voor de deur zouden staan zou ik ook denken ‘wat gebeurt hier?’ :sweat_smile:

12 likes

Ok Serena :roll_eyes:

13 likes

Ik ging door dit bericht even op haar Insta kijken en ik moet zo lachen om deze foto. Die fancy diptyque kaarsen en dan haar eigen Cowgirl-kaars er zo achter. Nailed it.

13 likes

Ja snap wel dat ze daar geen pensioen mee kan opbouwen :joy: maar waarom ze haar discutabele pensioenplan per se out in the open wil gooien is mij echt een raadsel

5 likes

Zag een insta story van Mas voorbij komen met meubels van Eijerkamp met 1 of ander vaag groen kleed. Leek op een grasmat van een voetbalveld. Hopelijk is de bestemming Grefoefs mancave…

3 likes

Hahaha is dat niet dat ‘wet grass’ vloerkleed van off white?

5 likes

Wat een onwijs lelijk kleed, ben eens even gaan Googlen, maar daar moet je geld op toe krijgen om die neer te willen leggen.

4 likes

Dat klinkt even goed als een ‘wet dog’ geurkaars :confused:

5 likes

afbeelding

3 likes

Dat was een samenwerking tussen Off White en Ikea. Echt lelijk inderdaad, als het geen Off White was geweest had niemand het gekocht. Ze hadden ook het andere Off White vloerkleed voor in de slaapkamer maar die bleek niet te passen, geluk bij een ongeluk!

3 likes

Pensioenfondsen doen dit ook, dus heel veel scheelt het niet qua aanpak :sweat_smile:

1 like

In de story staat dat het om de man cave van gregor gaat.

En zo te zien een stoel voor de tv, ipv een bank die je als je tv wilt kijken moet omdraaien.

1 like

Het gore lef ook om middenin een oververhitte huizenmarkt je plannetje om huisjesmelker te worden gaat displayen :face_with_symbols_over_mouth:

29 likes

Ja inderdaad…dat je het denkt is een ding maar het dan ook nog zo delen :woozy_face:

4 likes

Maar ze wil sparen voor een appartement. Wat kost dat, minstens 250.000 euro. Van dat geld kan ze toch ook gewoon leven, ipv een appartement te kopen?
Ik snap het voordeel niet van het bezit van een grote som geld omzetten in maandelijkse huur, tenzij je jong bent. Maar misschien is het belastingtechnisch beter.

5 likes

Maar als die 250k op is, is het op. Als je het in een huis steekt en huuropbrengsten vangt, dan krijg je maandelijks weer ‘nieuw’ geld.

Ik keur het absoluut af, maar ik snap de gedachtengang.

8 likes

True. Voor egoïstische doeleinden is het natuurlijk een topidee voor Serena om een eerste levensbehoefte uit te buiten :+1:t2: Ik ben benieuwd hoeveel €€€€ zij zou vragen voor huur.

7 likes

Ja ik denk dan dat je als oud vrouwtje niet zoveel geld verbrast en je krijgt ook gewoon aow, dus daar kun je dan wel 100 mee worden.
Als je jong overlijdt haal je je ‘investering’ er niet uit in elk geval.
Lijkt me ook heel vervelend om als oud persoon verantwoordelijk te zijn voor huurders en een huurhuis. Dat kun je wel uitbesteden, maar dat kost ook geld.
Dus ik betwijfel of het op die leeftijd nou echt zoveel oplevert.

1 like