Beutyblogtopic XL #13

Maar het is toch veel leuker om wekenlang te Pinteresten en Youtubevideo’s te bekijken en dan die geniale lifehack te vinden waarbij je in je planner een systeem uittekent waarbij je jassen op kleur gesorteerd in doorzichtige bakken bewaard.

21 likes

Vergeet niet om ze te labelen met je krikket apparaat!

12 likes

Werkverschaffing

3 likes

De foefs doen hun vierkante borden weg :sob:
End of an era

12 likes

Hopelijk doen ze ook die gekke gebaksvorkjes weg

2 likes

En die enorme slabak waar Krek pasta uit at, altijd dat hele ding vol.

7 likes

Ze hebben nu nieuwe slabakken :smiling_face_with_three_hearts:

8 likes

Ik hoop dat daar al een systeem voor is???

6 likes

Hoe gek is hun leven eigenlijk, er is een hele grote groep mensen die weet welk servies je in de kast hebt staan. En weet uit welke bak je het liefst je pasta eet en welke gebaksvorkjes je hebt :exploding_head:

34 likes

Zo creepy eigenlijk

5 likes

Wat zal de zaterdagvideo van deze week toch worden….
Systeem my kitchen with me

4 likes

Naar de kringloop? Misschien zit er dan nog een mooie korting op een nieuwe aanschaf bij :crossed_fingers:

2 likes

Vergeet niet alle mensen die obsessed zijn met hun kind :scream:

Ik kijk af en toe als ik me verveel, en ik weet al (onbewust) zo veel van ze er zijn echt mensen die hun hele leven kennen eigenlijk best eng

6 likes

Heb het al een keer gezegd en ga het nog eens zeggen. Best jaloers op hun leven. Ze hebben gewoon de tijd om met hun 2tjes overdag op hun dooie gemakje een servies te gaan uitzoeken. Terwijl hun kindje op de opvang is. En daarna nog lekker koffietje.

En ze verdienen hun geld er nog mee.

36 likes

Ja hè? Hoewel ik bij Mascha soms nog wel echt het gevoel heb dat ze werkt, maar ik keek laatst ook een vlog van Fadim Kurt en zij bracht in de ochtend ook haar dochtertje naar de opvang. Ik kreeg het gevoel dat ze een heel drukke dag voor de boeg had, maar haar dag bestond uit massage, wimpers en een dutje. Wat een leventje

3 likes

Jaa maar de dagen dat Mila naar de opvang is zijn ze wel ‘echt druk en efficiënt bezig’ en ‘werken ze echt super hard’ zodat ze de dagen met Mila (gewoon ook) geen reet hoeven te doen :wink:
Ik zie ze indd alleen maar lunchen en boodschappen doen / naar de kapper enzo op die dagen, maargoed, lekker doen.

14 likes

@OhLookaCat tuurlijk lekker doen ! Ik geef ze geen ongelijk maar ben er wel jaloers op.

1 like

Dit lijkt me echt heel saai

2 likes

Nou ik zou het heerlijk vinden. Ook vooral omdat ze het samen kunnen doen.

8 likes

echt hoor, de droom. Ze hebben het goed voor elkaar.

4 likes