Nee helemaal niet. Ze is gewoon nog emotioneel van therapie en verteld met snikken hoe ze het ervaart.
Ja veel huilen
Ik vind het wel goed eigenlijk. Ze blijft iemand met veel invloed dus als anderen (jongeren) door haar ook de stap nemen naar therapie dan kan ik dat alleen maar toejuichen. Normalize therapy
Ohh dat kan ik wel toejuichen (naast het feit dat het enorm naar is dat ze zich zo voelt). Maar dat jonge meiden ook leren dat soms huilen goed is, emotie goed is, iedereen het moeilijk kan hebben (ookal lijkt alles zo instaperfect). En dat therapie niet alleen voor āgekkiesā is maar juist voor iedereen en het sommige echt kan helpen.
Hm ja dat ben ik ook absoluut met je eens, maar dat kan ook op een andere manier ipv jezelf te filmen als je nog super emotioneel net je therapie uitstapt.
Maar misschien ligt het aan mij dat ik dat ongemakkelijk vind hoor. Ik vind gewoon dat ze zichzelf soms zo kwetsbaar op internet zet (waar niets mis mee is, maar ik vind het te prive misschien)
Ik vind het goed dat ze het deelt en dat ze zegt dat het okĆ© is om je niet okĆ© te voelen. Anderzijds heb ik wel mn vraagtekens bij het stukje āik rij schade aan mn auto want ik ben zo veel met mezelf bezig door therapieā etc (even kort gezegd). Dan denk ik wel: misschien moet je even met de fiets/OV/Uber ipv zelf rijden? Gelukkig is het een paaltje en geen persoon maar misschien ben je na een sessie niet helemaal in staat om met aandacht te rijden (wat niet erg is, ik was zelf ook een wrak na therapie)
Ja precies, hier maak ik me ook wel zorgen over. Weet ook dat er bij mijn eerste EMDR sessie gevraagd werd of er iemand was die me eventueel op kon halen. Juist omdat het zoveel met je kan doen
Ja, ik mocht ook niet alleen met de auto komen
Vind het een beetje dubbel, aan de ene kant āmooiā dat ze deze emotionele kant laat zien, maar aan de andere kant: waarom neemt ze de dagen dat ze emdr heeft gehad niet vrij van vloggen? Het zijn vaak hele heftige sessies waarbij je de dag erna altijd helemaal uitgeput bent en flink emotioneel. Ik had de dagen erna nooit iets gepland staan omdat ik echt tijd voor mezelf nodig had.
er wordt blijkbaar toch naar gekeken en over gepraat en dat is wat ze wil
Never forget dat ik na mijn eerste EMDR sessie wel alleen naar huis dacht te kunnen. Op de fiets.
Reed echt vol een vrouw aan die netjes stopte voor het zebrapad. Waarop IK begon te schreeuwen (?) en die vrouw me helemaal opving, terwijl zij pijn had. Ze had duidelijk door dat er iets niet helemaal lekker met me was š„² EMDR sessie had wel te maken met een verkeersongeval, misschien dat ik daarom zo reageerde. Voel me daar nog kut om haha
Na een emdr sessie was ik ook vaak helemaal mezelf niet en moest vaak ook iedereen het ontgelden. Daarna kwam vaak de zombie mode, waarin ik alleen maar duf voor me uit zat te staren van vermoeidheid en daarna begon ik te huilen. Was ontzettend zwaar.
@Luzarl als ze het echt alleen blijft filmen tijdens die dagen voor de poen dan ben ik echt sprakeloosā¦
Ik bedoel niet dat ze weken niets moet doen, maar de dag na emdr zou misschien wel heel goed voor haar zijn om even niets te moeten en het vloggen even laten voor wat het is die dag. Denk niet dat ze dan meteen heel veel volgers verliest?
Ik denk dat altijd als Bonnie opeens weer een uploadvrije week heeft, waarbij ze in feite 9 dagen achter elkaar niks plaatst, maar haar views lijden er niet onder. Misschien dat het bij haar anders is omdat het een harde kern van zoān 25K kijkers is die ze gemiddeld elke video wel haalt, en die ook zullen blijven kijken. Wellicht dat bij Mascha er van de 50/60K views minder dan de helft overblijft omdat die puur kijken omdat ze haar videos op de homepage zien staan.
Dan zou ze desnoods Gregor wat kunnen laten filmen die dag toch, doet die ook eens wat.
Het idee van dagelijks 10 minuten die zwoele stemā¦ik sop ter plekke van mān stoel.
Hey, de was gaat niet vanzelf
A day in the life of Grefoef.
Je kunt zeggen wat je wil, maar āWe hadden bijna gordijnenā is wel echt een briljante titel voor een vlog.
Ik moet zo lachen om mas dār systemenā¦ āWe gooien nu onze jassen hier op een berg, daar moeten we nog iets op verzinnenā. Wat dacht je vanā¦ een kapstok?