Beutyblogtopic XL #13

Ik ook niet hoor :joy::joy:

@Oprah ja dat houdt het spannend, is het een printscreen of is het de ekteeeee

4 likes

Er zijn maar een beperkt aantal zaken in dit universum die nooit niet grappig zullen zijn.
Dit is er eentje.

Bedankt voor je eindeloze toewijding en inzet om deze grap in leven te houden :raised_hands:

8 likes

Ik was oprecht teleurgesteld dat we Gregor’s reactie niet konden horen :joy:

11 likes

6 likes

Ik ooook hahhaha

2 likes

Hahah same! Jezus waar heb ik naar zitten kijken? en dan vooral met die mini garde gaan roeren in een veel te groot bad… 10 minuten van mijn leven dat ik voorgoed kwijt ben

1 like

afbeelding

6 likes

Nu heb ik opeens allemaal mancave filmpjes in mijn algo.
Klikte deze net, raymen! Ook wel eens raymen gegeten?

4 likes

Wat is dit nu voor preview, het lijkt wel of hij haar een Heimlich geeft en zij haar noedels uitspuugt.

92 likes

Of food en frisky.

5 likes

Raymen is laat

4 likes

image

28 likes

Nostalgie wel. Speelde dat vroeger maar snapte er geen zak van.

5 likes

https://www.destentor.nl/zwolle/nog-een-horecazaak-in-zwolle-voor-librije-koppel-jonnie-en-therese-boer~a3a7b642/?fbclid=IwAR1B9m1xT0IBHmqaWPzo6xVmhm8yIZBBCwkVSGYo1guvKgx94MRW3sTzFy8

Ik ken deze tent dus alleen maar door Cynthia :joy:

3 likes

Even over Cynthia hè: die zit wel echt in een lekkere flow de laatste tijd! Ze ziet er mega happy en stralend uit, leuk om te zien :blush:

16 likes

Keek weer eens een vlog van mas, maar ze heeft het weer de halve vlog over reacties op haar beautygloss video; zo saai.

4 likes

krijgt hij schoenen gesponsort?? :rofl: van wieeee

3 likes

Ik vind het stiekem best grappig dat de joshv/mascha planner nog steeds niet is uitverkocht :sweat_smile:

17 likes

Wat vinden jullie van Mascha’s vlog van vandaag? Ik vind het altijd iets ongemakkelijks hebben om te kijken als ze zich zo laat gaan voor de camera. Dan denk ik joh waarom zou je willen dat iedereen dit kan zien. Anderzijds ook juist knap dat ze dat durft hoor. Hoop dat ze zich snel beter voelt

1 like

Hoebedoel je ‘ze laat zich gaan’?
Ik gun geen enkele social media influencer views (enkel degene met een echt doel etc). Dus ik vroeg me af of ze hysterisch aan het huilen is? Of iets anders :sweat_smile:

3 likes